شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

کلنگ زنی پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان

طی آئینی کلنگ احداث پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان طی آئینی با حضور جمشید جعفر پور نماینده مردم شهرستانهای لارستان،…

طی آئینی کلنگ احداث پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان طی آئینی با حضور جمشید جعفر پور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، روسای منابع طبیعی و ورزش و جوانان لارستان، پیشکسوتان و ورزشکاران کلنگ احداث پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان به زمین زده شد.

در حاشیه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از برداشتن نخستین گام از آرزوهای چندین ساله ورزشکاران این شهرستان، اظهار داشت: پس از پیگیری های زیاد و همکاری مسئولان مختلف خوشبختانه زمین مورد نیاز جهت احداث پیست های ماشین سواری و موتورسواری و همچنین سوارکاری اختصاص یافت.

محمدحسن طیبی با بیان اینکه این پروژه در منطقه «حسن لری» در جاده لار-جهرم واقع شده است، افزود: برای اجرای این پروژه ها ۳۰ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با نامگذاری این مکان بنام دهکده المپیک لارستان زمینه فعالیت رشته های مختلف ورزشی را در این مکان فراهم و سرانه ورزشی این شهرستان را ارتقاء دهیم، تصریح کرد:انتظار می رود با همکاری مسئولان استانی و محلی به تدریج بودجه لازم برای احداث این طرح مهم ورزشی در سال جاری و سال ۹۸ اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: اداره ورزش لارستان و هیأتهای موتور سواری و سوارکاری و آفرود سعی خواهند کرد تا با حمایت مسوولین تا پایان سال جاری پیست اتومبیل رانی و موتور سواری کراس را جا نمایی و برای برگزاری مسابقات استانی آماده سازی کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین