جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی انسان شایسته‌ای است؛‌کار وزیر اقتصاد سخت است

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت راه و شهرسازی انسان شایسته و توانمندی است. به گزارش میلادلارستان به نقل از موج جمشید…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت راه و شهرسازی انسان شایسته و توانمندی است.
به گزارش میلادلارستان به نقل از موج جمشید جعفرپور در درباره چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور گفت: رای اعتماد نمایندگان طبق قانون به صورت مخفی انجام می شود و نمی توان درباره رای مجلس به راحتی پیش بینی کرد، اما به نظر می رسد که برخی از این گزینه ها مانند محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد کسب کنند.

وی افزود: با بررسی هایی که انجام داده ام و قطعا نظر شخصی من است، آقای محمد اسلامی انسان شایسته و توانمندی است و در سطوح مختلف وزارت راه و شهرسازی کار کرده و می تواند رای نمایندگان را جلب کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: همچنین وضعیت آقای رحمانی برای وزارت صنعت نیز مناسب است، چرا که وی هم سه سال قائم مقام وزارت صنعت بوده و از سوی دیگر سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد. به عبارتی هم مجلس و خواسته های نمایندگان را می شناسد و هم با ساختار و مشکلات و کاستی ها و نقاط قوت وزارت صنعت آشنا است.

جعفرپور گفت: در خصوص آقای دژپسند وزیر پیشنهادی وزارت امور اقتصاد و دارایی اگر چه فرد تحصیل کرده و از نظر علمی توانمند است، اما نیاز داریم که دولت برای معرفی این وزیر تلاش بیشتری انجام دهد. وی بیان داشت: وضعیت محمد شریعتمداری یک مقدار متفاوت است. شخصا آقای شریعتمداری را فرد متدین و توانمندی می دانم، اما سابقه خوبی در ذهن نمایندگان ندارد.

نماینده مردم لارستان افزود: نحوه مدیریت شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین استیضاح بی فرجام و بی پاسخ وی، در کارنامه ایشان و ذهن نمایندگان وجود دارد و به همین دلیل کار برای رای اعتماد محمد شریعتمداری در مجلس بسیار سخت است. جعفرپور گفت: بنابراین پیش بینی می شود که وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت با رای خوبی اعتماد مجلس را کسب کنند و در این میان کار آقایان دژپسند و شریعتمداری سخت است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین