شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فراخوان شرکت در جشنواره منطقه ای مطبوعات

آخرین فرصت شرکت در جشنواره مطبوعاتی پایان آبان است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این جشنواره…

آخرین فرصت شرکت در جشنواره مطبوعاتی پایان آبان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این جشنواره منطقه‌ای و با حضور استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

سهرابی افزود: آثار، در بخش اصلی در قالب‌های «سرمقاله و یادداشت، مقاله، تک عکس، صفحه‌آرایی روزنامه‌ای و مجله‌ای، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، کاریکاتور و طنز مکتوب» پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در بخش ویژه هم تنها آثاری که با عنوان «سرمقاله، گزارش، یادداشت و مصاحبه» تولید شده اند پذیرفته خواهند شد.

سهرابی با دعوت از اهالی رسانه فارس برای حضور در این جشنواره مطبوعاتی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه، همه روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران نشریات محلی، سرپرستی‌های نشریات سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری‌های فعال در استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: آثار تولید شده در نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از تاریخ یکم فروردین پارسال تا پایان آبان امسال امکان حضور در این رقابت و داوری جشنواره را دارند، اما آثار چاپ شده در بولتن‌های داخلی و نشریات دانشجویی و وبلاگ‌ها پذیرفته نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: آثار ارسالی باید دارای نام خبرنگار و یا در غیر اینصورت به تایید مدیر رسانه رسیده باشند و هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش اصلی و سه اثر را در بخش ویژه به دبیرخانه ارسال کند.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی pressfestival.ir بارگزاری و برای هر اثر فرم مخصوص تکمیل کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین