جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۲۲۰ سامانه خورشیدی در استان فارس نصب شد

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نصب و راه‌اندازی ۲۲۰ سامانه خورشیدی در سطح شهرستان‌های استان فارس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد….

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نصب و راه‌اندازی ۲۲۰ سامانه خورشیدی در سطح شهرستان‌های استان فارس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی شفیعیان از نصب و راه‌اندازی ۲۲۰ سامانه خورشیدی در سطح شهرستان‌های استان فارس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: شهرستان‌های بوانات با ۳۷ سامانه، داراب با ۳۰ سامانه و همچنین شهرستان اقلید با احداث ۲۵ سامانه خورشیدی بیشترین نصب تعداد سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان های فارس دارند.

شفیعیان با بیان اینکه استان فارس از جمله استان‌هایی است که به ‌دلیل برخورداری از تابش مناسب جزو مناطق مستعد برای استفاده از پنل‌های خورشیدی  است، گفت: متوسط میزان تابش این استان  بین ۲ هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که  این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا جهت نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه جهت دریافت موافقتنامه احداث نیروگاه خورشیدی از مدیریت توزیع برق شهرستان، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق را از جمله شرایط جهت نصب سامانه خورشیدی در استان فارس برشمرد.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس الکترونیکی www.satba.gov.irمراجعه کنند.

شفیعیان افزود: انرژی خورشیدی از جمله انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیری است که در همه‌جای جهان قابل بهره‌برداری بوده و به ‌لحاظ قدرت بازدهی و اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: فراوانی، پایداری، دوستدارمحیط زیست و طبیعت، دسترسی آسان را از جمله مزیت‌های نصب این سامانه‌های خورشیدی برشمرد و افزود: این سامانه‌ها بی سرو صدا بوده و هزینه تعمیر و نگهداری آنان نیز پایین است که همگی این موارد سبب شده‌اند تا نصب این سامانه‌ها با استقبال خوبی از سوی مشترکین روبه‌رو شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین