جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی لارستان توسط رئیس جمهور

طی آئینی از طریق ویدئو کنفرانس، نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی کورده لارستان توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان، ۶ نیروگاه خورشیدی در مناطق…

طی آئینی از طریق ویدئو کنفرانس، نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی کورده لارستان توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان، ۶ نیروگاه خورشیدی در مناطق مختلف استان فارس روز پنجشنبه در آیین نمادینی به میزبانی شهرستان لارستان در ارتباط از راه دور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو به طور رسمی وارد مدار بهره برداری شد.

این طرح های نیروگاهی و صنعتی که عمدتا با سرمایه گذاری خارجی وارد فاز بهره برداری شده علاوه بر نوید بهره گیری از انرژی های پاک ، بی اثر بودن فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه علیه کشورمان را می رساند، به عقیده مسئولان و کارشناسان اجرای این طرح ها به ویژه در جنوب استان فارس همچنین می تواند دروازه حضور بیش از پیش استان فارس بویژه شهرستان لارستان به مرحله صنعتی شدن را نیز رقم زند.

میزان سرمایه گذاری ریالی برای مجموع این ۶ طرح نیروگاه خورشیدی در استان فارس افزون بر یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

یکی از مهمترین و شاخص ترین این طرح ها شامل نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی کورده لارستان است که با سرمایه گذاری حدود ۱۲ میلیون دلاری و با همت و تلاش سرمایه گذار بخش خصوصی وهمراهی و همکاری دولت برای ایجاد زیرساخت ها و مجوزهای لازم به بهره‌برداری رسید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین