سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نیروگاه‌های خورشیدی در خنج و لارستان باید هرچه سریعتر فعال شود

  نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز‌های صادر شده برای نیروگاه‌های خورشیدی به ویژه در خنج و لارستان باید هرچه سریعتر فعال شود. به گزارش میلاد…

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز‌های صادر شده برای نیروگاه‌های خورشیدی به ویژه در خنج و لارستان باید هرچه سریعتر فعال شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، جعفر قادری در خصوص برخی از انتصابات و نقش نمایندگان در آن اظهارداشت: به مسائل انتصابات ورودی نداریم، اما مطالبه زیاد داریم و معتقدیم برخی از مدیران به دلیل بعضی تنگ نظری‌ها کار‌های توسعه‌ای استان را قفل کرده‌اند که این برای استانی با این ظرفیت جالب نیست.

قادری از صدور مجوز احداث دهکده لجستیک در فضایی در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز با رویکرد ایجاد بارانداز کالاهای وارداتی و صادراتی دریایی خبر داد و بیان کرد: این بارانداز که دارای مجوز شورای عالی لجستیک کشور است، در واردات و صادرات کالا‌های منطقه جنوب کشور که از طریق مرز‌های زمینی و دریایی جابجا می‌شوند، نقش آفزین خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار انجام شده در استان به ویژه در حوزه حمل و نقل و انرژی و آب، گفت: در حال حاضر در بحث انتقال آب از خلیج فارس به فارس و اصفهان که یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر را در بر می‌گیرد، شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی هستیم و پیش‌بینی می‌شود آب شیرین از خلیج فارس ظرف دو سال آینده وارد استان شود که این مهم کمک بسیاری برای رفع محدودیت ویژه توسعه صنایع آب بر خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پوشش توسعه خطوط جاده‌ای فارس از جمله آزادراه و بزرگراه‌ها نیز گفت: در این خصوص پیگیری‌های بسیار زیادی انجام شده و در دست انجام است و با توجه به اولویت‌ها، این زیر ساخت مهم توسعه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

قادری همچنین از توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و لامرد اشاره و بیان کرد: مجوز‌های صادر شده برای نیروگاه‌های خورشیدی به ویژه در خنج و لارستان باید هرچه سریعتر فعال شود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز گفت: بار‌ها در خصوص اقدامات توسعه و متناسب با اقلیم استان تذکر داده‌ایم به ویژه آنکه امروز فارس در بحث تولید شیر وابسته به استان‌های همجوار است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را از مهمترین ضرورت کشاورزی فارس عنوان و تصریح کرد: در این بخش وضعیت خوبی نداریم.

قادری با تاکید بر اینکه فارس در بخش کشاورزی باید به سمت کشت‌های کم آب بر و دارای ارزش افزوده بالا بریم، گفت: بخش کشاورزی استان نیازمند رویکرد ابتکاری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نیروگاه‌های خورشیدی در خنج و لارستان باید هرچه سریعتر فعال شود”

  1. ناشناس گفت:

    تبلیغات انتخاباتی

  2. ناشناس گفت:

    به هوش باشید طرح انتقال اب دریا به فارس از خود شعر لامرد شروع شده و از صد کیلومتری لار و از کوههای لار عبور میکند و به جهرم میرسد و عملا دردی از دردهای مردم منطقه را دوا نمیکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین