جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

توقیف 2 دستگاه خودرو در پی عرضه غیرمجاز مرغ زنده در بیرم

۲ دستگاه خودرو در پی عرضه غیرمجاز مرغ زنده در بیرم توقیف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی لارستان، طی بازرسی و گشت زنی…

۲ دستگاه خودرو در پی عرضه غیرمجاز مرغ زنده در بیرم توقیف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی لارستان، طی بازرسی و گشت زنی نیروهای دامپزشکی بیرم در سطح شهر، ۲ دستگاه خودرو وانت دوره گرد به علت فروش مرغ زنده توقیف شد.

سروش اسدی افزود: با توجه به شروع فصل سرما و افزایش احتمال بروز بیماری خطرناک آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، در پی اقدامات پیشگیرانه و بازرسی های سطح لارستان، متوجه عرضه غیرمجاز مرغ زنده شدند که با همکاری نیروی انتظامی بخش بیرم، پس از توقیف خودروهای مذکور با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

سرپرست اداره دامپزشکی لارستان تصریح کرد: طبق دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور، عرضه و فروش و ذبح مرغ زنده به هر عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و خلاف مقررات سازمان دامپزشکی کشور می باشد و با افراد خاطی برخورد صورت می پذیرد.

این مسئول اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حیطه دامپزشکی، با شماره ۵۲۲۴۶۰۲۷ واحد بررسی شکایات مردمی اداره دامپزشکی لارستان تماس حاصل شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین