جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مسیر لامرد به خنج 50 کیلومتر کاهش می یابد

رییس اداره راه وشهرسازی لامرد از اتمام عملیات لایه اول شاتکریت تونل شهید باقری لامرد خبرداد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی…

رییس اداره راه وشهرسازی لامرد از اتمام عملیات لایه اول شاتکریت تونل شهید باقری لامرد خبرداد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، یاسر ملایی با بیان اینکه تونل شهید باقری لامرد به طول ۲۶۵۰ متر بزرگترین تونل جنوب کشور به حساب می آید ، افزود :  با احداث این تونل گردنه صعب العبور چاه شور به طور کامل حذف شده و دسترسی مردم منطقه به مرکز شهرستان لامرد و منطقه انرژی بر عسلویه هموار می سازد .

وی اظهار داشت: تونل شهید باقری در قطعه یک محور لامرد خنج واقع شده که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و قطعه دوم به طول ۲۴ کیلومتر و قطعه سوم  این محور نیز به طول۲۳کیلومتر  است که در حال حاضر هر سه قطعه فعال است.

رییس اداره راه وشهرسازی لامرد افزود : با اتمام این سه قطعه مسیر لامرد به خنج ۵۰ کیلومتر کاهش می یابد و همچنین چند گردنه و نقطه پرحادثه در این مسیر حذف خواهد شد .

ملایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات حفاری و آسفالت تونل شهید باقری به اتمام رسیده و برای احداث روشنایی این تونل تشریفات مناقصه آن در حال انجام است  و امیدواریم با اتمام لایه دوم شاتکریت این تونل را افتتاح نماییم .

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین