شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته خواهد شد

ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، به همت نیک اندیش و نیکوکار گرامی شیخ عبدالقادر فقیهی و با…

ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، به همت نیک اندیش و نیکوکار گرامی شیخ عبدالقادر فقیهی و با پیگیری فروغ هاشمی مسئول فرهنگ و ارشاد و ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته خواهد شد.

این ساختمان در خیابان شیخ محمد فقیهی در قسمتی از زمین ٢٠٠۴ متری که توسط اداره مسکن و شهر سازی و توسط انجمن نواندیشان خریداری شده بود ساخته خواهد شد.

شیخ عبدالقادر فقیهی که در پرونده زندگی خود در جای جای کشور خدمات نیک اندیشانه و خیرخواهانه خصوصا در بحث آموزشی داشته است در این خصوص گفت:ساختمان اداری را خواهم ساخت اما باید پیگیری شود و بخش دولتی ۵٠ درصد هزینه را در زمینه ساخت سالن چند منظوره و امکاناتی که نیاز اولیه هنرمندان برای فعالیت در هر جامعه وشهری است را تقبل کنند.هنرمندان اوز با وجود فعالیت های زیادی که دارند نیاز به کمک و همراهی بیشتری دارند.

محل زمین پس از بازدید توسط شیخ عبدالقادر فقیهی و منصور فقیهی نژاد از دیگر خیرین نیک اندیش فرهنگی که حامی هنرمندان بوده است ,شهردار مهندس کراماتی ، مهندس عزیزی ساسان پیرزاد ، فرهاد پیرزاد و فروغ هاشمی در بازدید از همین همراه نیک اندیشان بودند و شهرداری نیز قول مساعد جهت همکاری با مجموعه دادند.

اکنون محل فرهنگ و ارشاد در منزل شخصی منصور فقیهی نژاد به فعالیت مشغول است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین