شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

گردهمایی اهل تسنن و شیعه در لارستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر استان فارس از برگزاری گردهمایی انس و وحدت اهل تسنن و شیعه در لارستان خبرداد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ…

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر استان فارس از برگزاری گردهمایی انس و وحدت اهل تسنن و شیعه در لارستان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن گلزار در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: این برنامه به مناسبت هفته بسیج و با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج به تشریح جزییات برنامه‌های این هفته اشاره و از مهم‌ترین آن را دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، برگزاری سلسه کارگاه‌های آموزش همگانی حقوق، نشست فرماندها پایگاه‌های مقاومت با ائمه جماعات مساجد، افتتاح مجمع خیرین استانی بسیج و اجرای طرح زکات دانایی ویژه دانش آموزان کمتربرخوردار عنوان کرد.

گلزار با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه ۱۵ فیلم سینمایی با محوریت مقاومت در سراسر استان فارس اکران می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان فارس از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان فارس را برگزاری میز خدمت در اداره‌ها،مساجد و محلات، برگزارای گردهمایی فرزندان امام روح الله با موضوع استکبار ستیزی و روشنگری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: معرفی نخبگان بسیجی و اجرای تست‌های پزشکی در شهرستان‌ها برای آحاد مردم، برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی، رونمایی از برخی محصولات مخترعان، برگزاری شب شعر ادبیات مقاومت و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب است را از دیگر برنامه‌های سپاه فجر استان فارس در هفته بسیج برشمرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین