شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تبلور وحدت مردم شیعه و سنی لارستان در همایش «منادیان وحدت»

مردم شیعه و سنی لارستان در همایش «منادیان وحدت» جلوه ای باشکوه از وحدت و برادر را به نمایش گذاشتند. به گزارش میلاد لارستان در روز یکشنبه ۴ آذرماه ۹۷…

مردم شیعه و سنی لارستان در همایش «منادیان وحدت» جلوه ای باشکوه از وحدت و برادر را به نمایش گذاشتند.

به گزارش میلاد لارستان در روز یکشنبه ۴ آذرماه ۹۷ مصادف با سالروز میلاد خجسته حضرت محمدمصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) طی آئین باشکوهی با حضور گسترده مردم و علمای اهل تسنن و تشیع، فرمانده سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرزندان حضرات آیات آیت اللهی(ره) و سیدمجتبی موسوی لاری(ره) ویژه برنامه ای با عنوان منادیان وحدت در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان، شیخ بخشوری از علما و اساتید مدرسه دینی امام شافعی اوز در باب حفظ وحدت حول محور قرآن و اسلام سخنرانی کردند. همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس درخصوص هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج به سخنرانی پرداخت. اجرای گروه سرود ملی طاها، پخش کلیپ بیانات رهبری درخصوص وحدت در منطقه لارستان، مولودی خوانی مداحان شیعه و سنی و تجلیل از علما اهل تشیع و تسنن که طی سالیان متمادی پرچم دار وحدت در جنوب کشور بوده اند از دیگر برنامه های این مراسم بزرگ بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین