پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

زارع: باید برای کسب قدرت خودمان را با علم و دانش تقویت کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  لارستان گفت: زمانی می‌توانیم قدرت داشته باشیم که خودمان را با علم و دانش تقویت کنیم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از آنا، مهدی زارع…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  لارستان گفت: زمانی می‌توانیم قدرت داشته باشیم که خودمان را با علم و دانش تقویت کنیم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از آنا، مهدی زارع در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و در جمع دانشجویان گفت: شما دانشجویان در جایگاه علم و دانش هستید و در محیط علمی زندگی می‌کنید و همین محیط علمی است که آینده شما را می‌سازد.

وی با بیان این موضوع که دنیای مدرن به سرعت تحولات جدید را تجربه می‌کند، اظهار کرد: تحولات نوین در حوزه‌های مختلف مرتب در حال به‌روزرسانی است و ما زمانی می‌توانیم با قدرت در همه عرصه‌ها حضور داشته باشیم که خودمان را با علم و دانش تقویت کنیم.

رئیس واحد لارستان، بروزرسانی در حوزه‌های علمی و کسب علوم جدید را برای دانشجویان مهم و ارزشمند دانست و افزود: اگر شناخت علوم جدید در زندگی ما نهادینه شود، به‌عنوان یک ملکه، رفتاری در ما شکل خواهد گرفت و آینده ما را متحول خواهد کرد.

زارع، اهتمام به آموزش مسایل عقیدتی و اسلامی را برای جوانان مهم برشمرد و گفت: جامعه در این حوزه هم در حال تحول و تغییر است و ما باید یاد بگیریم که چگونه با شرایط سیال و نیازها و مقتضیات زمانه برخوردی مناسب داشته باشیم و با درک جریان‌ها، پاسخگوی کسانی باشیم که به ما رجوع می کنند. وی با اشاره به سخن گهربار پیامبر اسلام (ص) «اطلبوا العلم من المهد الی اللحد» و در خصوص سفارش ایشان در کسب علم و دانش، گفت: همه ما باید در طول زندگی خود دانشجو باشیم و دانشجو بمانیم و درراه علم و دانش از همه توان و ظرفیت های خود استفاده کنیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین