جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سیستم صدور روادید بدون برچسپ در لارستان راه اندازی می شود

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان با ابراز امیدواری نسبت به فعال شدن سیستم صدور روادید بدون برچسپ که درگذرنامه صادر می شود، گفت: با این روش تحریم های آمریکا…

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان با ابراز امیدواری نسبت به فعال شدن سیستم صدور روادید بدون برچسپ که درگذرنامه صادر می شود، گفت: با این روش تحریم های آمریکا مبنی بر برخورد علیه افرادی که به ایران سفر می کنند خنثی خواهد شد و اتباع کشور بحرین هم از این مشکل برچسپ روادید در گذرنامه شان راحت می شوند.

محسن ملایری زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه درحال حاضر جهت ۱۳۰ کشور ویزای فرودگاهی تا سقف ۳ ماه در فرودگاه لارستان صادر می شود، اظهار داشت به استثنای ۱۲ کشور که آن ها هم می توانند از طریق دعوتنامه از طرف اقوام یا شرکت ها با مراجعه به سایت تاک و مراجعه به نمایندگی و ارسال مدارک به مرکز در صورت صدور مجوز ویزا دریافت کنند.

وی با بیان اینکه از اواخر سال ۹۵ و پس از حضور معاون کنسولی امورمجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه در لارستان توانستیم مجوز صدور ویزای الکترونیکی در این شهرستان را اخذ کنیم، افزود: اگر این اتفاق بیافتد لارستان پنجمین شهری است که به این سیستم مجهز می شود.

فعال شدن سیستم صدور روادید بدون برچسپ در لارستان

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان تصریح کرد: نمایندگی وزارت خارجه در لارستان با انجام مکاتبات و پیگیری از مرکز و مساعدت آنان دستگاه توسط وزارت امورخارجه تهیه و امیدواریم که هرچه سریعتر بستر لازم و تجهیز دفتر وزارت متبوع توسط اداره کل فرودگاه لارستان انجام پذیرد.

این مسئول با ابراز امیدواری نسبت به فعال شدن سیستم صدور روادید بدون برچسپ که درگذرنامه صادر می شود، ادامه داد: با این روش تحریم های آمریکا مبنی بر برخورد علیه افرادی که به ایران سفر می کنند خنثی خواهد شد و اتباع کشور بحرین هم از این مشکل برچسپ روادید در گذرنامه شان راحت می شوند.

سرعت بالای صدور روادید در فرودگاه لارستان

ملایری زاده با بیان اینکه درسال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ دارای رشد ۳ برابری بوده ایم و درسال ۹۶ بیش از ۱۴۰۰ روادید صادر شده است، عنوان کرد: طبق مراجعات امسال نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم و تقریبا طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۰۰ مورد ویزا صادر شده است.

وی اغلب مراجعه کنندگان به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه را از شهرستانهای جنوب فارس و شمال هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: زمان صدور ویزا در لارستان نسبت به فرودگاه شیراز بخاظر کمتر بودن پروازها نسبت به شیراز سریعتر است و این خود یک مزیت جهت مسافرین به حساب می آید.

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان با درخواست از مسئولان برای فراهم آوری تسهیلات و امکانات مورد نیاز دفاتر وزارت خارجه، اضافه کرد: اولین جایی که یک مسافر با ورود به فرودگاه با آن مواجه می شود دفتر صدور روادید است و باید با تعامل هم این امکانات را فراهم کنیم زیرا لارستان یک شهر ناب با مردمی ویژه در کشور هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین