پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازار و غار سنگ ‌اشکن جهرم مرمت می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مرمت بازار و غار سنگ ‌اشکن جهرم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان محمدرضا رضایی کوچی، در گفت و گو با ایرنا بیان…

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مرمت بازار و غار سنگ ‌اشکن جهرم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان محمدرضا رضایی کوچی، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در بازدیدی که به اتفاق هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری از غار سنگ اشکن جهرم داشتیم، برآوردهای اعتباری برای مرمت و محوطه سازی این غار انجام شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در ادامه این بازدید از عملیات اجرایی مرمت سقف، کف، دیواره‌ها، سیستم آتش‌نشانی، هدایت آب‌های جاری، ساماندهی عبور کابل‌های برق، تلفن و سایر پروژه‌های مرمت بازار جهرم بازدید شد و اعتبارات مورد نیاز در این زمینه اختصاص یافت.

رضایی کوچی به میزان اعتبار تخصیص یافته اشاره ای نکرد.

این نماینده مجلس گفت: همچنین در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در نشستی، چگونگی اجرای طرح های عمرانی مصلای نماز جمعه جهرم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

رضایی کوچی بیان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از روند احداث سالن‌های اختصاصی ژیمناستیک و بوکس جهرم در مجموعه ورزشی فرجام که از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی شهری در حال ساخت است، بازدید کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین