جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش جویم

مسائل و مشکلات ورزشی بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در جلسه ای با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، بخشدار، شوراهای…

مسائل و مشکلات ورزشی بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در جلسه ای با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، بخشدار، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان و مسئولین هیئت های ورزشی بخش جویم مسائل و مشکلات ورزشی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه داود شفیعی بخشدار جویم با اشاره به نقش ورزش در پویایی، تحرک و نشاط جامعه به ضرورت توجه بیشتر به وضعیت ورزش افزود: هرچه بیشتر در بحث ورزشی تعامل و همکاری داشته باشیم باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد شد چرا که ورزش به سلامت بدن کمک می کند و ورزش و ورزشکار نیز جایگاه مهمی دارند که این موضوع در باورهای عمومی نیز پذیرفته شده است.

پس از آن یحیی عبداله زاده ریاست شورای شهر جویم در خصوص روشنایی ورزشگاه، زمین چمن مصنوعی که زیرسازی آن انجام شده، تجهیز چاه آب زمین چمن، بدهکاری سالن های ورزشی، تابلو ورزشگاه و همچنین منصور عبداله زاده مسئول نمایندگی ورزش و جوانان جویم ضمن ارائه گزارش کار این نمایندگی به مشکلات موجود اشاره و خواستار رفع کمبودهای ورزش جویم شد.

در ادامه محمدحسن طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان با تشکر از بخشدار، شورای اسلامی شهر،مسئول ورزش و جوانان جویم وخیرین ورزشی و همچنین تاکید بر تعامل و ارتباط هیئت های ورزشی و به ویژه دهیاران با ورزش و جوانان لارستان جهت بررسی مشکلات ورزشی به ویژه در روستاها بیان داشت: با توجه به کمبود اعتبارات، سعی ما بر این است تا جایی که می توانیم این مشکلات را حل کنیم که مهمترین مسئله طبق گفته حاضرین در جلسه بحث روشنایی و چمن مصنوعی است که امید می رود تا پایان سال ۹۷ این امر محقق خواهد شد چرا که اعتبارات ۱۰ اولویت چمن مصنوعی که جویم نیز جزء این اولویت هاست جذب شده است، آبسرد کن در سال جدید جهت سالن ورزشی تکواندوی بانوان تامین خواهد شد و بحث بیمه ورزشکاران نیز انتظار داریم هیئت های ورزشی پیگیری نمایند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد خانه ورزش روستایی در سطح روستاها تصریح کرد: بایستی دهیاران و شوراهای روستا ارتباط قوی تری با اداره ورزش و جوانان داشته باشند چرا که تا تعامل و پیگیری صورت نگیرد مشکلی حل نخواهد شد.

برپایه این گزارش در این جلسه که بیش از دوساعت به طول انجامید حاضرین با بررسی موانع ومشکلات موجود ورزشی در جویم و روستاهای تابعه از قبیل عدم وجود زمین مناسب، کمبود فضای ورزشی، تامین و تجهیز لوازم ورزشی، مشکلات هزینه ایاب، ذهاب و اسکان ورزشکاران جهت برگزاری مسابقات، مشکل روشنایی برق ورزشگاه و هزینه های جانبی به ظرفیت ها وپتانسیل های بسیار زیادی که برای رونق ورزش بخش وجود دارد ،اشاره کردند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه، ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان طی بازدید از ورزشگاه شهر جویم مشکلات و کمبود این مکان را از نزدیک مشاهده نموده و با تاکید بر رعایت نظم و بهداشت در سالن های ورزشی اضافه کرد: جهت تامین ۱۰۰ عدد تاتامی سالن های ورزشی جویم تا پایان سال ۹۷ اقدام خواهد شد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین