شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حسنی خواستار ارتقاء کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این دیدار که علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری، علی پیروز بخشدار مرکزی و هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ع) شهرستان نیز حضور داشتند؛ حسنی درسخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس که دارای ۶ بخش و ۸ شهر می باشد و با توجه به گستردگی شهرستان، خواستار ارتقاء کمیته امداد لارستان به سطح معاونت اداره کل، تفویض اختیار بیشتر به شهرستان، تامین نیروی انسانی و تامین اعتبار بیشتر برای کمیته امداد این شهرستان شد تا خدمات رسانی به مددجویان روان تر صورت پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس نیز در سخنانی از تمامی روستاییان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خواست که از تسهیلات وام کم بهره برای اشتغال زایی خود استفاده نمایند.

محمد بذرافشان همچنین از ساخت چندین واحد مسکونی و اقامت سرا جهت افراد تحت پوشش کمیته امداد سراسر استان فارس در آینده نزدیک خبر داد.

وی همچنین قول پیگیری در خصوص اجرایی کردن موارد مطرح شده از سوی فرماندار را داد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین