پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

پیگیری کد اعتباری “پروژه پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان” از چند مسیر مختلف

موضوع کد اعتباری پروژه پردیس از چند مسیر در حال پیگیری است.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر کریمی…

موضوع کد اعتباری پروژه پردیس از چند مسیر در حال پیگیری است.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر کریمی رئیس این دانشکده اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم پروژه پردیس، کد اعتباری آن است که اخذ آن اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع از مسیر های مختلف در حال پیگیری است گفت: در رابطه با کد اعتباری، علاوه بر پیگیرهای مستمر دانشکده ،نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار ویژه لارستان نیز مکاتبات لازم راداشته اند و همچنین استانداری فارس و مجمع خیرین سلامت در تسریع این مراحل نقش آفرین بوده اند.

دکتر کریمی با بیان اینکه تاکنون نیز منابع دولتی به صورت موردی از وزارت و استانداری در پروژه اخذ و هزینه شده افزود: انشعابات گاز، برق و در ادامه آب، پایه ریزی مسیر ورودی، محوطه سازی اطراف استادسرا ،ساختمان‌ بهورزی، ساختمان معاونت غذا و دارو و ساختمان معاونت بهداشتی از محل این منابع در حال ساخت است.

وی با تقدیر از همت همیشگی خیران در منطقه، از پیگیری و تسهیل امورات خیران در راستای اجرای پروژه‌های خیرساز خبرداد و تصریح کرد: ساختمان خوابگاه دانشجوئی پردیس علوم پزشکی مجددا شروع به کار کرده است.

یادآور می شود چند شماره قبل میلاد لارستان پیگیری این موضوع و پاسخگویی در این خصوص را از رئیس دانشکده خواستار شده بود که جناب کریمی پاسخ فوق را ارائه نموده اند. با تشکر از پاسخگویی این مقام محترم و مسئول

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین