جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی مسایل و مشکلات بخش صحرای باغ

مسائل و مشکلات ورزش بخش صحرای باغ بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان روز دوشنبه ۱۰ دیماه با حضور بخشدار، نماینده ورزش و دهیاران و شوراههای اسلامی بخش صحرای باغ…

مسائل و مشکلات ورزش بخش صحرای باغ بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان روز دوشنبه ۱۰ دیماه با حضور بخشدار، نماینده ورزش و دهیاران و شوراههای اسلامی بخش صحرای باغ و ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان جلسه ای در دفتر بخشدار صحرای باغ برگزار شد.

در ابتدای جلسه دلاور بخشدار صحرای باغ ضمن تشکر از حضور حاضرین و توجه اداره ورزش و جوانان لارستان به بخشهای تابعه به مهمترین مسائل ورزش منطقه و نقاط قوت و ضعف آن اشاره کرد و از اداره ورزش در تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در خواست حمایت نمود.

در ادامه رئیس ورزش و جوانان لارستان در سخنانی با بیان اینکه بخش صحرای باغ از زیر ساختهای خوبی برخوردار است گفت: با توجه به حضور خیرین در منطقه در ساخت اماکن ورزشی دولت هم به نوبه خود در این  امر تلاش کرده تا کمبودهای منطقه برطرف شود.

طیبی با اشاره به اینکه ورزش بخش صحرای باغ نیاز به توجه مسوولین و همدلی و همکاری شوراههای ورزشی و ورزشکاران و همچنین ساماندهی دارد که میبایست طی برنامه ریزی دقیق از طرف اداره ورزش و جوانان لارستان صورت گیرد، افزود: ساماندهی ورزشکاران و هیئت های ورزشی، ساماندهی ورزش بانوان، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در بخش قهرمانی و همگانی در مناسبتهای مختلف و اعزام ورزشکاران در مسابقات میتواند در پیشرفت ورزش منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان حمایت خود را در اجرای این امر اعلام کرد.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضاء مشکلات و مسائل خود را بیان کردند و رییس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز قول همکاری داد.

در حاشیه جلسه از اماکن ورزشی شهر عمادده بازدید با حضور مسولین در جهت رفع مشکلات بعمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین