جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی روستای زنگویه خنج+عکس

به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج و همکاری سپاه،…

به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج و همکاری سپاه، در روستای زنگویه از توابع بخش محمله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در این اردوی جهادی که ۶ نفر از پزشکان متخصص به همراه پروفسور محمد شهبازی استاد و رئیس دانشکده بهداشت عمومی ایالت جکسون آمریکا که اصالتاً اهل روستای زنگویه می‌باشد و همچنین ۲ پزشک عمومی، داروساز، دندانپزشک و مسؤولین واحدهای بهداشتی این شبکه حضور داشتند، ۳۱۲ نفر به طور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شده و خدمات مورد نیاز دریافت کردند.

در این اردوی جهادی، دکتر عدنان احمدی‌آزاد متخصص اعصاب و روان، دکتر منوچهر قهرمانلو متخصص گوش، حلق و بینی، دکتر قاسم فتحی متخصص و جراح ارتوپدی و فوق تخصص جراح ستون فقرات، دکتر زهرا صراف متخصص زنان و زایمان، دکتر سمیرا صالحی متخصص داخلی، دکتر هانیه‌سادات میرزاده متخصص اطفال، دکتر فاطمه علیدادی دندانپزشک، دکتر فاطمه غلامی پزشک عمومی، دکتر کهندل صفری پزشک عمومی و دکتر شیرین راحت داروساز، حضور داشتند.

مسؤولین و کارشناسان واحدهای بهداشتی این شبکه نیز با حضور در این اردوی یک روزه، خدماتی همچون مراقبتهای کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان، مشاوره باروری سالم و اهدای داروها و مکمل‌های بهداشتی، اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون، انجام معاینات دهان و دندان و وارنیش فلوراید دانش‌آموزان و اهدای مسواک و خمیردندان به آنها، مشاوره روانشناسی، توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و بهداشت زنان، انجام دادند.

در این اردوی جهادی، خدمات تزریقات و توزیع رایگان دارو نیز انجام گردید و ۱۲۰ بسته بهداشتی و آموزشی توزیع شد.

دکتر عدنان احمدی‌آزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج در حاشیه این اردوی جهادی در گفتگو با روابط عمومی این شبکه، گفت: برنامه‌های اردوی جهادی برای ما اهمیت فراوانی دارد و به دلیل اهمیت این موضوع و با وجود برنامه‌های فشرده، با تمام توان این اردوها را برگزار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مجموعه بهداشتی ما بدون هیچ چشم داشت و توقعی در مناطق محروم حضور می‌یابند و با ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی، در کنار مردم قرار می‌گیرند و این رفتار مصداق بارز خیرخواهی است.

دکتر احمدی‌آزاد در ادامه از دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و دکتر اکبرزاده معاون درمان این دانشکده که نقش بسزایی در هماهنگی و برپایی این اردو داشتند، تشکر کرد و همچنین از جناب آقای عباسی فرماندار شهرستان خنج و دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت حمایت‌های همه‌جانبه از شبکه بهداشت و درمان خنج و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و دورافتاده شهرستان، تقدیر نمود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج خاطرنشان کرد: برپایی اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی بصورت دوره‌ای توسط این شبکه در نقاط مختلف شهرستان و در مناطق محروم برگزار می‌شود که ان‌شاءالله در آینده نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین