شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
در نشست شورای شهرستان لارستان مطرح شد:

از کارخانه رب گوجه فرنگی درز و سایبان تا مطالبه برقی از راه و شهرسازی و شهرداریها و جاذبه های گردشگری

 پانزدهمین جلسه ی شورای شهرستان پنج‌شنبه۱۳دیماه ۹۷ با دعوت از دامن کشان مدیرشرکت برق لارستان و اسماعیلی نماینده شرکت «یکتا انرژی کیهان» دردفتر شورا تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان…

 پانزدهمین جلسه ی شورای شهرستان پنج‌شنبه۱۳دیماه ۹۷ با دعوت از دامن کشان مدیرشرکت برق لارستان و اسماعیلی نماینده شرکت «یکتا انرژی کیهان» دردفتر شورا تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان در ابتدای این نشست مقیمی رییس شورای شهرستان از سفر خود در معیت پیروز بخشدار مرکزی لارستان به همراه تعدادی از مسئولین ادارات به دهستان درزوسایبان و دیدار با روستاییان محروم گزارشی ارائه نموده و اظهار داشت: قطعا این حرکت و خداپسندانه ی بخشدار مأجور درگاه حق خواهد بود و  چه زیبایی بالاتر از این خدمات ارزنده وشاد نمودن دل محرومان ومستضعفان که محور سخنان امام ورهبر معظم انقلاب است . وی  ابراز امیدواری کرد که دیگر مسئولین شهرستان نیز این حرکت کارساز وموثر را در برنامه های خود،مدنظر قرار دهند. وی همچنین به مرتفع شدن برخی مشکلات در همان روز اشاره کرده و افزود: برای رفع بقیه مشکلات و درخواستهای مردمی،بازهم پیگیر امورهستیم و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

مقمی در پایان در خصوص اشتغال در منطقه درز و سایبان نیز اظهار داشت: برای کوتاه کردن دست واسطه ها و افزایش تولید و اشتغال در روستا،سعی داریم کارخانه تولید رب گوجه فرنگی را در منطقه ایجاد نماییم.

وی همچنین گفت: دشمنان در ماه‌های اخیر به‌دنبال تزریق ناامیدی و بی‌اعتمادی به جامعه هستند و برخی مسئولان هم متأسفانه با کم کاری و کم توجهی به مطالبات مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

در ادامه هما اسماعیلی نماینده شرکت «یکتا انرژی کیهان» ضمن معرفی شرکت متبوع خود در خصوص چگونگی تولید انرژی پاک از پنلهای خورشیدی در منازل و نحوه سرمایه گذاری و میزان سود دهی آن ،توضیحاتی ارائه نمود.

جلسه با سوال چندتن از اعضا در مورد  برق رسانی در شهرها و روستاهای لارستان و مشکلات موجود از جمله کهنه بودن و پوسیدگی تیرهای برق و خطرسازبودن آنها،اختلاف تعرفه برق درماههای گرم سال درمقایسه باشهرستان های همجوار و… مسائلی  را مطرح نموده و همچنین باانتقاد تند از اداره کل راه و شهرسازی ، خواهان بهسازی ورودی شهرهای لارستان شدند.

مدیر شرکت برق لارستان نیز ضمن ارائه گزارشی ازفعالیتهای انجام گرفته درشهرها و روستاها در پاسخ به سئوالات ارائه شده اظهار داشت: ما همه ی تلاشمان را برای روشنایی شهرها و ورودی‌ها کرده‌ایم، از راه و شهرسازی و شهرداری ها نیز بیشتر مطالبه گری کنید.

صنعت گردشگری ولزوم معرفی اماکن فرهنگی تاریخی بخشها ومناطق لارستان موضوع بعدی جلسه بود که توسط عشرت جهاندیده یکی ازاعضای شورای شهر،مطرح گردید. وی ضمن قدردانی از حمایت شورای شهرستان درسفر دکترطالع ماسوله به لار،برلزوم پیگیری موضوع و ادامه ی همراهی و همکاری اعضا تأکیدکرده و ضمن برشمردن مزایا ودرآمد حاصل از صنعت گردشگری و تولیداشتغال درمنطقه ،گفت· برای دسترسی آسان هرگردشگر داخلی و خارجی به اطلاعات جامع درشهرستان و بهتر دیده شدن سایر بخشها ومناطق ،لازم است بانک اطلاعاتی گردشگری فراهم شود. وی با ارائه فرمهای مخصوصی به نمایندگان بخش ها درخواست کرد تا اطلاعات لازم درمورد جاذبه های گردشگری منطقه خود را که در ۵ بخش تقسیم بندی شده بود تهیه نمایند تا در سایتی که به همین منظور قرارهست تشکیل شود،درج گردد.

 

خبرنگار:جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین