شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کسب مقام پنجم جشنواره ملی ‘آموزش، آگاهی و پیشگیری’ توسط دانش آموز “اوزی”

 آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی ‘آموزش، آگاهی و پیشگیری’ در شیراز برگزار شد. یه گزارش میلاد لارستان به نقل از جماران  دبیر نخستین جشنواره پویانمایی آموزش، آگاهی و پیشگیری،…

 آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی ‘آموزش، آگاهی و پیشگیری’ در شیراز برگزار شد. یه گزارش میلاد لارستان به نقل از جماران  دبیر نخستین جشنواره پویانمایی آموزش، آگاهی و پیشگیری، در اختتامیه  این مراسم در سخنانی اظهار داشت: اهداف این جشنواره، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق فعالیت های هنری، فراهم‌کردن زمینه فعالیت هنرمندان ارزشی و متعهد در حوزه جرایم و آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ابزار نرم در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رحمانیان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش در باره جنگ نرم هشدار جدی دادند، گفت: یکی از روش‌هایی که دشمن از آن بهره می‌گیرد، استفاده از فیلم، آثار هنری، موسیقی و مانند آنهاست که در قالب هنر غیر متعهدانه و غیر ارزشی به جوانان ارایه می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره که به صورت مشارکتی برگزار شد، موضوع برپایی آن از ابتدای سال ۹۷ در فارس کلید خورد و پس از فراخوان، ۱۸۶ اثر از ۱۶ استان در ۲ بخش دانش آموزی و عمومی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

در بخش دانش آموزی این مسابقات مهیا براری، زهرا عبادی، رضا رحمانیان و عسل فلاح نژاد از استان تهران به ترتیب به عنوان نفرات اول تا چهارم معرفی شدند و مهرداد سلیمانی از اوز لارستان مقام پنجم را کسب کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین