شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از دستگاه پیشرفته رادیولوژی در بیمارستان امام رضا(ع) لار

دستگاه جدید رادیولوژی در بیمارستان امام رضا(ع) لار به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، با…

دستگاه جدید رادیولوژی در بیمارستان امام رضا(ع) لار به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، با حضور دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر اکبر زاده معاون درمان، دکتر ایزدی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار و  مظفری مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس دستگاه جدید رادیولوژی افتتاح و به بهره برداری رسید.

این دستگاه که با مدل ۲۰۱۸ در مرداد ماه سال جاری به بیمارستان تحویل داده شده، پس از طی مراحل اخذ تاییدیه از سازمان انرژی اتمی، در محل خود نصب و شروع به کار کرده است.

دکتر مجید اکبرزاده، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه این دستگاه درنوع خود جدیدترین دستگاه وارد شده به کشوراست اظهارداشت: این دستگاه امکان آن را دارد که عکس های با وضوح بالاتر و کیفیت مناسب تر را ارائه دهد تا پزشکان بتوانند تشخیص بهتری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارزش کنونی دستگاه نزدیک به دو میلیاردتومان است گفت: این دستگاه در زمان خرید با هزینه ۹۰۰ میلیون تومان خریداری شده که با توجه به مرکز آموزشی درمانی بودن بیمارستان امام رضا(ع) وجود این دستگاه در کنار دستگاه قبل سبب می‌شود تا عملکرد و خدمت رسانی بهتری را به مردم داشته باشیم.

دکتر اکبرزاده با اشاره به مزیت دیگر این دستگاه نسبت به دستگاه قبل افزود: یکی از این مزیت های مهم این دستگاه این است که صفحه عکس برداری که در مدل های قبل در حالت عمودی قرار داشته در این دستگاه امکان تغییر به حالت افقی و قرار گرفتن در زوایای مختلف را دارد، و این امکان سبب می‌شود تا حتی کودکان را نیز بجای عکس برداری روی تخت که موجب هراس کودکانه از تخت بیمارستانی می‌شود، بر روی همین صفحه امور مربوط به رادیولوژی را برایشان انجام شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: نصب وافزودن برخی امکانات و همچنین در دسترس بودن کلیدهای مختلف در این دستگاه سبب شده تا کار با آن برای کارکنان و کارشناسان راحت تر و با دقت بیشتری باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره برداری از دستگاه پیشرفته رادیولوژی در بیمارستان امام رضا(ع) لار”

  1. دردمند گفت:

    متاسفانه روند نوبت دهی خدمات پارا کلینیک بیمارستان از جمله سونوگرافی بسیار عجیب و نوبت دهی ها یک ماهه میباشد و از سوی دیگر ۴ مطب رادیولوژی داخل شهر نیز دفترچه بیمه قبول نمیکنند و برای یک سونوگرافی شکم و لگن مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار تومان دریافت میشود که برای قشر عادی واقعا مبلغ بالایی است .
    ازمایشگاه بیمارستان نیز فقط برای مریض بستری خدمات میدهد و از سوی دیگر معاونت درمان هیچ ازمایشگاه دولتی دیگری در سطح شهر وجود ندارد و یک برگه ازمایش ساده که حتی فاقد ازمایشات هورمونی است حداقلچ بالای ۱۰۰ هزار تومان در ازمایشگاه های خصوصی هزینه دارد . تنها ازمایشگاه بهداشتی شهر نیز فقط ازمایشات بسیار ساده را پوشش میدهد . شایسته است در این زمینه با معاونت درمان یک مصاحبه بعمل اورید و این امر مهم را پیگیری فرمایید که چرا خدمات پاراکلینیک بیمارستان اینقدر محدود است .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین