پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بررسی طرح هادی روستای محلچه از بخش اوز لارستان

با حضور مسئولان طرح هادی روستای محلچه از بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، نشست کارشناسی…

با حضور مسئولان طرح هادی روستای محلچه از بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، نشست کارشناسی پیرامون بررسی طرح هادی روستای محلچه از توابع بخش اوز لارستان با حضور محمدحسین آتش فراز بخشدار بخش اوز لارستان، مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان  و جمعی از مدیران و کارشناسان تشکیل شد .

بخشدار اوز دراین نشست بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستاهای این بخش تاکید کرد و گفت: روستاهای بخش اوز قابلیت های مناسبی در توسعه روستایی دارند که باید از ظرفیت های قانونی و رویکردهای جهادی برای توسعه این مناطق بهره گیری کرد .

آتش فراز همچنین با بیان اینکه بسیاری از مناطق روستایی همچنان از محرومیت مضاعف رنج می برند گفت: باید شرایط مساوی و عادلانه برای ماندگاری روستاییان در مناطق روستایی و کاهش مهاجرت های نا خواسته ایجاد شود ، لازم است در قالب مطالعات طرح هادی امکان توسعه روستاهایی که ظرفیت بیشتری برای سکونت در آن ایجاد شده است فراهم شود .

دراین نشست که  خانم مریم سیافراری نماینده مشاور طرح هادی ، محمدرضا قیصری نماینده اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس آتش بار نماینده مدیریت جهاد کشاورزی لارستان  ، دهیار و جمعی از کارشناسان نیز حضور داشتند ، مدیر بنیاد مسکن لارستان گزارشی از طرح های توسعه روستایی ارائه داد و بیان داشت : بنیاد مسکن با  تهیه و اجرای طرح های هادی در مناطق روستایی توانسته است به کاهش محرومیت در این مناطق کمک کند .

مهندس ناصر زائری اظهار داشت : روستای محلچه از جمله مناطق اولویت دار در بخش اوز و در شهرستان لارستان است که طرح هادی در آن تهیه و اجرا شده است و با اجرای مطالعات جامع زمینه توسعه طرح نیز فراهم شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان افزود: طرح هادی سند توسعه ۱۰ ساله روستاها است و همه فرایند های سکونت و واگذاری اراضی به متقاضیان جدید و همچنین چگونگی اجرای زیر ساخت های توسعه در آن دیده می شود .

در این نشست  طرح هادی روستا  ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی بعنوان نظرات کارشناسی جهت اصلاح به مشاور ابلاغ گردید.

روستای محلچه از توابع دهستان فیشور بخش اوز لارستان در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز شهرستان و ۳۲۱ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین