پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

پیشنهاد درختکاری به بهانه اتفاقات مثبت در زندگی!

پیشنهاد درختکاری به بهانه اتفاقات مثبت در زندگی می تواند یکی از راهکارهای عملی برای ترویج فرهنگ زیبای درختکاری باشد. به گزارش میلاد لارستان زندگی ما انسان ها در طول…

پیشنهاد درختکاری به بهانه اتفاقات مثبت در زندگی می تواند یکی از راهکارهای عملی برای ترویج فرهنگ زیبای درختکاری باشد.

به گزارش میلاد لارستان زندگی ما انسان ها در طول زمان درحال تغییرات مختلف به ویژه در زمینه های مثبت و اثرگذار و به نوعی ماندگار است. هر یک از ما می توانیم با انجام برخی اقدامات آن را به یادماندنی تر کنیم. آنچه به ذهن نگارنده این متن خطور کرد و شاید در زمره اثرگذارترین و معدودترین کارها در زمینه اثرات مثبت اجتماعی و فردی است، درختکاری باشد.

خوشبختانه طی سالیان گذشته به همت مسئولان و همراهی اقشار مختلف مردم، موضوع کاشت درخت و بذر مورد توجه مردم منطقه لارستان قرار گرفته است که جا دارد علاوه بر تقدیر از فعالان در این عرصه، باز هم به شکل عمیق تر به موضوع درختکاری توجه داشت.

به همین دلیل در این مقاله راهکاری برای توسعه درختکاری مطرح می شود و با توجه به فراگیری آن برای آحاد جامعه، می توان همه افراد را در این امر زیبا دخیل کرد.

اتفاقات خوب، شادی آور و مثبت در زندگی را می توان بهانه ای برای درختکاری قرار داد که از جمله این رخدادها ازدواج، خرید مسکن، فرزنددار شدن، خرید ماشین، قبولی در دانشگاه و دهها اتفاقات دیگر می توان نام برد. هر یک از ما می توانیم برای هر بخش از زندگیمان یک نهال غرس کنیم و حتی با تعبیه مشخصات برای هرکدام از درختان، یک خاطره را با ذکر زمان و مناسبت در تاریخ زندگیمان ثبت کنیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین