جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انجام آزمون دوره ای ترازوهای طلافروشی ها در لار

رئیس اداره استاندارد لارستان از آزمون دوره ای ترازوهای طلافروشی ها در لارستان خبر داد. علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه با توجه…

رئیس اداره استاندارد لارستان از آزمون دوره ای ترازوهای طلافروشی ها در لارستان خبر داد.

علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه با توجه به اجباري بودن انجام آزمون های دوره ای ترازوهای اصناف و در راستای حمايت از حقوق مصرف كنندگان اداره استاندارد لارستان با همكاری يكی از شركت های همكارِ استاندارد و نيز همكاری اتحاديه طلافروشان،  اقدام به برگزاری آزمون دوره اي ترازوهاي مستقر در طلافروشی های شهرهای لار، گراش و اوز نموده است.

وی افزود: با توجه به قوانين سازمان ملي استاندارد ايران تمامی وسايل سنجش كه در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی بكار مي روند می بايست در فواصل زماني معيني(هر سال يكبار) مورد آزمايش، كاليبره شدن و آزمون دوره ای قرار گيرند.

رئیس اداره استاندارد لارستان تصریح کرد: با توجه به عدم وجود شركت‌هاي همكار بومي در جنوب فارس در اين زمينه، بخش خصوصي با احراز شرايط و برآورد توجيه اقتصادی و ديگر شرايط موجود و پس از اخذ گواهي تائيد صلاحيت مي تواند در اين زمينه مورد درخواست فعاليت کند.

این مسئول اضافه کرد: متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر می توانند علاوه بر تماس با اداره استاندارد لارستان، به وب سايت ها «NACI.ISIRI.GOV.IR  پایگاه اطلاع رسانی مركز ملي تائيد صلاحيت ايران» یا «Shiraz.isiri.gov.ir پایگاه اطلاع رسانی اداره كل استاندارد فارس قسمت ميز خدمت الكترونيكي» مراجعه نمایند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین