شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اختصاص تسهیلات به متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردی

متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردی تسهیلات دریافت می‌کنند. اختصاص تسهیلات به متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس…

متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردی تسهیلات دریافت می‌کنند.

اختصاص تسهیلات به متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: به متقاضیان ساخت اقامتگاه بوم گردی در استان تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص می‌یابد.

کمال پاک فطرت افزود: این تسهیلات از محل تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد علوی، بانک سینا و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال سهم فارس از تسهیلات گردشگری، ۲۰ میلیارد تومان است که این تسهیلات با کارمزد کم و پس از دوره تنفس یک ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیر کل امور روستایی استانداری فارس اظهار کرد: طرح‌های بومی گردی پس از تایید اداره کل میراث فرهنیگ، صنایع دستی و گردشگری و تاییدیه استانداری به بانک عامل معرفی می‌شود و میزان تسهیلات با توجه به طرح‌های ارائه شده متفاوت است.

پاک فطرت اظهار کرد: واحد‌های بوم گردی روستایی و عشایری در استان یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان و کشور است که توجه و حمایت برای احیاء و استفاده از آن‌ها می‌تواند فرصت‌های شغلی بیشتری را برای جوانان روستایی ایجاد کند.

۷۳ اقامتگاه بومگردی در استان فارس وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین