پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مراجعه 33 هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی؛‌قول مدیر کل پیرامون بیمارستان تامین اجتماعی لارستان

فرماندار ویژه لارستان از مراجعه ۳۳ هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد و خواستار ارتقاء و همچنین تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان…

فرماندار ویژه لارستان از مراجعه ۳۳ هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد و خواستار ارتقاء و همچنین تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان برای ارائه خدمات مطلوب تر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان جلیل حسنی در دیدار با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان فارس در سخنانی با بیان اینکه وقتی خیرین و مردم لارستان در اجرای پروژه های دولتی مشارکت فعالی می کنند، این مشارکت خود انگیزه می شود برای دولت که کارش را مضاعف نماید، اظهار داشت: انتظار است درمانگاه تخصصی وطن پرست ارتقاء یابد و اداره کل درمان تامین اجتماعی استان فارس نسبت به تجهیز و امکانات بیشترآن توجه ویژه تری را لحاظ کند.

وی همچنین به بیمارستان در حال احداث تامین اجتماعی وطن پرست لارستان هم اشاره کرد و افزود: تسریع در احداث این بیمارستان تامین اجتماعی کمک زیادی به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی منطقه لارستان بزرگ خواهد کرد چرا که در جامعه بشری در کنار امنیت، سلامت نیز حرف اول را میزند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه به گفته رییس درمانگاه تامین اجتماعی وطن پرست در ۸ ماه گذشته، ۳۳ هزار نفر افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به این درمانگاه مراجعه و خدمات گرفته اند یا معالجه شده‌اند، تصریح کرد: این مهم به خاطر ایجاد بسترها و فرصت‌هایی است که درمانگاه تامین اجتماعی وطن پرست لارستان برای مردم فراهم شده است.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه در بحث احداث بیمارستان تامین اجتماعی لارستان نیز خیرین پای کارند و در بخش سخت افزاری همت می کنند و این بیمارستان را می سازند، یادآور شد: در ادامه می بایست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس از نظر نرم افزاری، امکانات، تجهیزات درمانی و بهداشتی، نیروی انسانی و کادر پزشکی و درمانی خود در این بیمارستان مستقر کند.

حسنی با بیان اینکه خیرین لارستانی همیشه در ساخت بناهای عام المنفعه پیش قدم بوده و هستند گفت: این آمادگی را داریم در شهرستان که با وفاق و هم افزایی بیشتر، هرچه سریعتر مراحل ساخت این بیمارستان به اتمام برسد.

در ادامه امیری مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس هم بیان کرد: برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی لارستان پیگیری های لازم را به عمل خواهیم آورد تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

 وی همچنین در خصوص ارتقاء درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی وطن پرست نیز قول مساعد پیگیری را داد.

در ادامه دکتر افشاری فرد و دکتر صفایی مقدم معاونین مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس، علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین فرمانداری، دکتر اکبرزاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، رحیم بیژنی رییس شورای شهر، نصرالله قادری نماینده خیر آقای حاج عبدالرسول وطن پرست، حمید اسدی از دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدی رییس درمانگاه تامین اجتماعی وطن پرست لارستان نیز مطالبی را در خصوص ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی وطن پرست لارستان و تسریع در اتمام بیمارستان تامین اجتماعی لارستان  ارائه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین