جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دوره آموزشی خبرنگاری افتخاری کانون های مساجد جنوب فارس برگزار می شود

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: در این دوره، اخلاق در رسانه، خبرنویسی مقدماتی، سبک های خبری مختلف آموزش داده می شود. محمد صابری در گفت…

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: در این دوره، اخلاق در رسانه، خبرنویسی مقدماتی، سبک های خبری مختلف آموزش داده می شود.

محمد صابری در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» با هدف ایجاد شبکه قوی و منسجم رسانه ای در مساجد، توسط دبیرخانه کانون مساجد مساجد جنوب فارس برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره برای خبرنگاران افتخاری کانون های مساجد جنوب فارس در روز جمعه ۲۸ دی ماه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار می شود.

مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه ای فعالیت های جاری در حوزه مساجد کشور از دیگر اهداف این دوره است، تصریح کرد: در این دوره، اخلاق در رسانه، خبرنویسی مقدماتی، سبک های خبری مختلف آموزش داده می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین