پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قارداشی:خانه تنیس روی میز لارستان یک مرکز بین المللی است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با تأکید مجدد به این موضوع که خانه تنیس روی میز لارستان یک مرکز بین المللی است که با فراز های بین المللی به…

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با تأکید مجدد به این موضوع که خانه تنیس روی میز لارستان یک مرکز بین المللی است که با فراز های بین المللی به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: سالن تنیس روی میز یا آکادمی پینگ پنگ لارستان با تأمین اعتبار ۵۰ درصد از طرف خیر و ۵۰ درصد مشارکت دولت به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش میلاد لارستان، در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از ورزشکاران و مسئولان محلی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار از خیرین، قهرمانان و پیشکسوتان تنیس روی میز لارستان تجلیل شد.

در این مراسم، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در سخنانی با اشاره به اینکه ما اگر در زمینه ورزشی تلاش و فعالیتی انجام می دهیم در قبال مسئولیت قانونی و اداری مان است، گفت: خیرین بزرگوار بدون اینکه مسئولیت قانونی در ارتباط با حمایت از ورزشکاران و جوانان شهرستان خود داشته باشند صادقانه در این زمینه همکاری می‌کنند.

مهرداد قارداشی با بیان اینکه در طی ۳ سال مسئولیتی که در فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برعهده دارم این ششمین بار است که خدمت مردم عزیز خطه لارستان رسیده و برای دومین بار است که در چنین همایشی شرکت می‌کنم، افزود: بازدیدی که از پروژه سالن اختصاصی تنیس روی میز لارستان داشته ام، این سالن تحت عنوان سالن تنیس روی میز یا آکادمی پینگ پنگ با تأمین اعتبار ۵۰ درصد از طرف خیر و ۵۰ درصد مشارکت دولت به زودی در لارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی این پروژه را یک مجموعه بین المللی دانست و تصریح کرد: مشابه این طرح در کشور وجود ندارد و به عنوان کسی که سالهاست در این زمینه فعالیت مستمر و پله به پله داشته وظیفه خود و دیگر مسئولین می‌دانم که در قبال همکاری خیرین ما نیز وظیفه خود را به شایستگی انجام دهیم تا در اسرع وقت بتوانیم نسبت به تجهیز و تکمیل این سالن ورزشی اقدام کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با تأکید مجدد به این موضوع که خانه تنیس روی میز لارستان یک مرکز بین المللی است که با فراز های بین المللی به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: به مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی مسابقات بین المللی در این مکان برگزار خواهیم کرد.

این مسئول با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با حضور گروه فعال و پرانرژی در لارستان و بهره مندی از مدیران جوان اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت تنیس روی میز لارستان می توان جوانان و نوجوانان لارستانی را جذب این رشته ورزشی کرد، یادآور شد: مردم لارستان شایسته این حمایت هستند و خدمت به انها را افتخار می دانیم.

قارداشی از قول مساعد و همکاری خانم فرامرزیان معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان در این زمینه خبر داد و گفت: از برنامه‌های آینده ما برای این رشته ورزشی در لارستان، برگزاری دوره های داوری، دوره های مربیگری و برگزاری دوره های بین المللی خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این همایش از سینا نصریانی، عرفان درویشی، عرفان شیردل، مهدی عسکری زاده، علیرضا معزی، امیر محمد طاهر حقیقی، احسان شریعتی، حسین انصاریان، آیدا اسماعیلی، یلدا قنادپور، زینب افسردیر و سنا احمدی از قهرمانان و مقام آوران لارستانی در سطوح مختلف کشوری و استانی تجلیل شد.

در این مراسم همچنین در این همایش از اعضای هیئت رئیس روی میز، پیشکسوتان، خیرین، مسئولین ادارات و بخش ها با اهداء هدایایی تقدیر شد.

خبرنگار: سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین