جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دشمن وحدت ما را به شدت هدف قرار داده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس بینازاده با بیان اینکه دشمن وحدت ما را به شدت هدف قرار داده است، گفت: اگر تعهد دینی خود…

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس بینازاده با بیان اینکه دشمن وحدت ما را به شدت هدف قرار داده است، گفت: اگر تعهد دینی خود را از دست بدهیم دیگر نمی‌توانیم رزمنده هایی دلیر، شجاع و جان برکف بسازیم و همه اینها بار مسئولیت ما را سنگین تر می کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول بینازاده در ششمين دوره همايش علماء و روحانيون اهل سنت استان فارس با حضور آيت الله دژكام نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه مناسبت تشکیل این همایش ابتدا بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و مروری بر این ۴۰ سال است، اظهار داشت: مهمتر از آن هدف از تشکیل این همایش بررسی این موضوع که تکلیف و وظیفه ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چیست؟

وی با تأکید بر اینکه آگاه باشیم از این جهت که کجا بوده ایم، اینک کجا هستیم و مقصد کجاست؟ افزود: ما ۴۰ سال مجاهدت مومنانه و شکوهمند را پشت سر گذاشته ایم و چهل سال است که در راه دستیابی به عزت و استقلال از دست رفته در صحنه آمده ایم و صحنه‌های باشکوه و به یاد ماندنی را در تاریخ بشر رقم زده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس تصریح کرد: ملت ایران مردمی هستند که در مقابل استکبار ایستادند و «نه» گفتند، از نظر دشمنان جرمشان این بود که می‌خواستند روی پای خودشان بایستند و به تعبیر دشمن (گاوشیرده ) نباشند.

این مسئول با اشاره به اینکه ما ۴۰ سال پر از فراز و نشیب، آمیخته با افتخارات و حوادث سنگین و سهمگینی را پشت سرگذاشته ایم، ادامه داد: با توجه به این که این مجلس روحانیت و علماست قابل ذکر است که امثال ما باید نسبت به ایثارگری هایی که در این سالیان شده، بیشتر احساس مسئولیت داشته باشیم و مردم را توجیه کنیم.

وی با توصیه به علما برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: علما باید مردم را نسبت به شیوه ها و شگردهای دشمنان هوشیار و آگاه کنند.

بینازاده با تأکید بر اینکه علما بار سنگین میراث فوق العاده گرانبهای خون  ۳۰۰ هزار شهید جان برکف را بر دوش می کشیم و قطعاً فردای قیامت در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود، عنوان کرد: اگر در راستای اهداف و وظایفی که بر دوش داریم مخصوصاً در این موقعیت حساس و خطیر بی اعتنا باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس با بیان اینکه عواملی که پیروزی آوردند و انقلاب شکوهمند اسلامی را ایجاد کردند همان عوامل نیز ضامن بقا و تداوم آن خواهد بود، گفت: عواملی همچون وحدت، رهبری، تعهد دینی، احساس مسئولیت و آمادگی برای فداکاری روز افزون از عوامل مهم پیروزی نظام اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما ۴۰ سال با صلابت و اقتدار ایستادند و ما در ادامه این راه به همان وحدت و اقتدار و احساس مسئولیت نیازمندیم، اضافه کرد: اگر وحدت را از دست بدهیم، نمی‌توانیم آنچه که به سختی به دست آورده ایم را حفظ کنیم.

بینازاده با اذعان به اینکه دشمن وحدت ما را به شدت هدف قرار داده است، افزود: اگر تعهد دینی خود را از دست بدهیم دیگر نمی‌توانیم رزمنده هایی دلیر، شجاع و جان برکف بسازیم و همه اینها بار مسئولیت ما را سنگین تر می کنند.

خبرنگار: سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین