پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

مطالبه گری/پروژه ای ناتمام و نگرانی های مردم!+عکس

رهاسازی پروژه ای ناتمام در شهر لار باعث نگرانی و ناراحتی ساکنین بخشی از شهر لار شده است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، طی سالیان گذشته در اقدامی…

رهاسازی پروژه ای ناتمام در شهر لار باعث نگرانی و ناراحتی ساکنین بخشی از شهر لار شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، طی سالیان گذشته در اقدامی در خور تحسین درجهت زیباسازی فضای شهری، ایمن سازی محیط، هدایت بهتر روان آبها و غیره، بسیاری از دیواره های رودخانه های فصلی شهر لار توسط شهرداری لار سیل بند و دیوارکشی شده است.

در یکی از موارد، کار دیوارکشی و احداث سیل بند در رودخانه جنب تالار بزرگ فرهنگیان در اوایل سال جاری انجام اما این پروژه به شکل نیمه کاره رها شده است. در پی بارندگی های اخیر و جریان یافتن آب این رودخانه فصلی، متأسفانه به دلیل حفاری های انجام شده و ایجاد گودال های نسبتاَ عمیق، مقداری زیادی آب در این رودخانه باقی می ماند که علاوه بر ایجاد بوی نامتبوع، نازیبایی محیط و غیره می تواند با تولید حشرات، موجب گسترش بیماری هایی نظیر سالک شود که با توجه به نزدیکی سکونتگاه های شهری، نیاز است تا مسئولین محترم شهرداری نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مطالبه گری/پروژه ای ناتمام و نگرانی های مردم!+عکس”

  1. لاری دلسوخته گفت:

    یک مرحله از تکامل انگل سالک در بدن سگ رخ می دهد . متاسفانه سگ های ولگرد نیز در این منطقه به وفور مشاهده میشود و همکاری شهرداری و شبکه بهداشت در حذف سگ های ولگرد و جوندگان موذی از مناطق مسکونی بسیار ضروری بنظر میرسد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین