یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

نصب چراغ راهنمای مدرن در تقاطع های شهر لار

شهردار لار گفت: برای نخستین بار در استان فارس چراغ‌های “FANTASTIC” در تقاطع‌های این شهر نصب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد…

شهردار لار گفت: برای نخستین بار در استان فارس چراغ‌های “FANTASTIC” در تقاطع‌های این شهر نصب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه چراغ های “FANTASTIC” برای نخستین بار در استان فارس در تقاطع چهل متری دوم بلوار معلم شهر لار نصب شد، اظهار کرد: این پایه چراغ های راهنمایی و رانندگی بسیار شکیل و زیبا بوده و به عنوان یکی از المانهای شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک بسیار چشم نواز است.

شهردار لار با اشاره به اینکه این نوع پایه چراغها دارای رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در مقابل گرما و سرما و نور است، تصریح کرد: پایه چراغها دارای طراحی مدرن شهری منطبق با سیستم کنترل هوشمند و با قابلیت نصب دوربینهای کنترل ترافیک است.

قنبرنژاد افزود: متخصصان داخلی با طراحی و ساخت این نوع چراغها، قابلیت نمایش پیام های هشدار دهنده ترافیکی نیز فراهم آورده اند.

شهردار لار گفت: چراغهای “FANTASTIC” در تقاطع بهسازی شده بلوار معلم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نصب و راه اندازی شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین