یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تشریح روند اجرایی قطعه ی سوم از باند دوم محور لار- جهرم

میلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستان پس از بازدید میدانی اخیر خود از قطعه سوم در محور لار- جهرم گزارشی از اقدامات پیمانکار مستقر در این قطعه را تشریح کرد.

مهندس محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان پس از بازدید میدانی اخیر خود از قطعه سوم در محور لار- جهرم گزارشی از اقدامات پیمانکار مستقر در این قطعه را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد  اظهار داشت: ساخت تقاطع غير هم سطح ولايت از بخش بنارويه تا جاده ي اصلي جهرم – لار به طول ٢ كيلومتر بود كه ساليان سال نيز مردم اين منطقه به دنبال تحقق آن بودند كه خداروشكر توانستيم كارگشايي ارزشمندي را در قبال درخواست مردم صورت دهيم .

وي در ادامه به ارائه جزئيات فني پروژه تقاطع غير هم سطح ولايت پرداخت و تصريح كرد : بدليل هم سطح بودن و داشتن شيب و نيز وجود تقاطع در قوس هاي خطرناك وسلب ديد كافي از رانندگان كه منجر به تصادفات زيادي در اين نقطه شده بود ، هم اكنون مراحل طراحي اصلاح هندسه ي تقاطع فعلي توسط مشاورين انجام شده و مراحل اجرايي آن از سوی پیمانکار در حال انجام است .

باقری فرد با اشاره به اينكه : بايستي حجم خاكبرداري ١٨٨ هزار مترمكعبي و حجم خاكريزي ١٠٧ هزار متر مكعبي در اين پروژه صورت گيرد ، افزود : يك دستگاه پل بزرگ ٢ دهانه ي ٢٤ متري با دهانه هاي بيش از ۱۰ متر براي اين تقاطع پيش بيني شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در ادامه ی  بازدید خود  از گردنه ی بریز به طول ۱۰ کیلومتر که در راستای دو بانده شدن محور لار- جهرم در حال تکمیل است خاطرنشان کرد : لازم بود با توجه به شیب طولی مسیر ، کاهش دید رانندگان و به وجود آمدن ترافیک سنگین بستر های لازم را برای تکمیل و بهره برداری از این محور جهت تعریض و حذف این نقطه حادثه خیز صورت دهیم و بحمدلله بیش از ۸۲۶ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده و پیمانکار مستقر نیز توانسته تاکنون از مجموع ۲۵ آبروهای لازم در این محور ۷ دستگاه از این آبرو ها را پی ریزی نماید .

باقري فرد در پايان ابراز خرسندي كرد كه با همدلي به وجود آمده هر كسي كه دل در گرو اين خاك دارد تلاش كند تا گره هاي مردم يكي پس از ديگري باز شود .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین