جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معرفی خانه تاریخی بهروزیان اوز+تصاویر

منطقه تاریخی لارستان علیرغم استعدادهای بالقوه تاریخی، طبیعی، فرهنگی و… و با وجود تعداد بسیار زیاد گردشگران علاقه مند به سفر و اقامت در این منطقه همچنان به لحاظ محیط…

منطقه تاریخی لارستان علیرغم استعدادهای بالقوه تاریخی، طبیعی، فرهنگی و… و با وجود تعداد بسیار زیاد گردشگران علاقه مند به سفر و اقامت در این منطقه همچنان به لحاظ محیط های اقامتی جذاب و باکیفیت کمبود دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیری در ایران، « هتل رستوران سنتی نریمان اوز » واقع در شهر «اوز» اما تا حد زیادی توانسته است جای خالی چنین اقامتگاه هایی را پر کند.هتل رستوران سنتی نریمان اوز با مدیریت «لیلا عزیزیان» دارای ۲۰ اتاق دوخوابه، یک خوابه و سوئیت بهداشتی و تمیز برای اقامت به همراه محیطی آرام و با معماری چشم نواز لارستانی به همراه سرو انواع غذاهای محلی، سنتی و… است.

خانه تاریخی بهروزیان با قدمت قاجاری در مرکز شهر می باشد که از سال ۱۳۹۴ شروع به مرمت کل این بنا نموده که فاز اول آن در شهریور ۱۳۹۷ افتتاح گردی .مجتمع فرهنگی اقامتی پذیرایی «نریمان» در شهر «اوز» شهرستان لارستان در استان فارس، واقع شده است.این هتل سنتی دارای ٢٠ باب اتاق دوخوابه، یک خوابه و سوئیت با ظرفیت ١٠٠ نفر می باشد که دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجزای عمومی و برای سوئیت ها نیز به صورت کاملا اختصاصی در هر اتاق واقع گردیده است.

این رستوران در میان مردم بومی و مسافران این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل در فضایی بکر و آرام قرار داشته که محیطی بی نظیر برای گردشگران و میهمانان و عاشقان فرهنگ و آداب و رسوم فراهم نموده است.

همچنین واقع شدن هتل در یک خانه تاریخی و در میان کافه های سنتی، چایخانه، کافی شاپ، کافه کودک، کافه کتاب،کافه دانشجو و… زیبایی چشمگیری را به این محیط رویایی و بی نظیر بخشیده است.

گردشگران داخلی و خارجی با اقامت در سوئیت های سنتی با تلفیقی از چیدمان بسیار زیبای اقامتگاه، هم زمان می توانند از سایر جاذبه های گردشگری مثل قنات های چندهزار انوه، بَدْلَند های لامْبِر، آتشکده آذرفرنبغ، چارطاقی محلچه، آبشار فصلی بیدشهر، چشمه آبگرم و دریاچه هیرم با پرندگان مهاجر، موزه مردم شناسی، صنایع دستی و آداب و رسوم منحصر به فرد بازدید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند.

از تورهای جانبی اقامتگاه نیز می توان به تور دوچرخه سواری، کوه نوردی، پاراگلایدر، سوارکاری، بازدید از قلعه ساسانی خسرو پرویز و اجرای مراسم کنسرت زنده در پایان هفته به صورت دائم اشاره نمود.

نشانی هتل رستوران نریمان: فارس-لارستان- شهر اوز- خیابان طلایی- بالاتر از بانک کشاورزی- خانه تاریخی بهروزیان

شماره های تماس: ۵۲۵۱۳۲۰۶ و ۵۲۵۱۳۵۲۷

همراه: ۰۹۱۷۳۸۲۱۸۲۲

۰۹۱۷۷۱۱۵۹۰۲

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین