شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتخاری دیگر برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس

کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین(ع) روستای کورده لارستان در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور «خبرآباد» مقام برتر را کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان، مراسم…

کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین(ع) روستای کورده لارستان در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور «خبرآباد» مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان، مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره نشریات، وبلاگ و سایت روستاها و عشایر با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی هفتم اسفندماه سال جاری با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری‌های سازمان دهیاری‌های کشور،‌ حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مسئولان ارشد استان مرکزی برگزار شد که وبلاگ روستای کورده به مدیریت حیدر مروج موفق به کسب رتبه اول کشوری در بخش رسانه‌های مجازی شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی نشریات (محلی و تجربی)، ایجاد انگیزه در فعالیت‌های نشریات، وبلاگ و سایت در روستاها و هدایت آن به سمت توسعه برنامه‌های فرهنگی روستا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه در روستا برای توسعه استفاده از کالا و خدمات ایرانی، به صورت ملی برگزار شد.

گفتنی است پس از تاسیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در سال ۹۶، این دبیرخانه با کسب مقام‌های مختلف، جزء دبیرخانه‌های برتر کشور قرار دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین