جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عمل جراحی نوزاد ۸روزه در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان

برای نخستین بار عمل جراحی بسیار نادر نوزاد ۸روزه در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

برای نخستین بار عمل جراحی بسیار نادر نوزاد ۸روزه در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان سه شنبه هفتم اسفند ماه تیم درمانی بیمارستان لار برای اولین اقدام به عمل جراحی نوزاد ۲۸ هفته که هشت روز پیش به دنیا آمده بود و به دلیل نارس بودن دچار التهاب روده شده بود نمود. در این عمل سخت و نادر تیم درمانی لارستان به دلیل سرعت بخشیدن به نجات جان نوزاد و جلوگیری از اتلاف وقت تصمیم به عدم اعزام نوزاد به مرکز استان گرفته و سریعا نوزاد را به اتاق عمل برده و تحت عمل جراحی روده قرار دادند.

دکتر بهزاد رضایی جراح عمومی بیمارستان ضمن ابراز خرسندی و رضایت از نتیجه عمل گفت: این نوع عمل جراحی با این سن کم برای اولین بار در منطقه لارستان انجام شده که این موضوع مایه مباهات این مرکز درمانی می باشد.

در ادامه دکتر مریم عبداللهی متخصص اطفال و نوزادان نیز حال عمومی این نوزاد را پس از عمل جراحی مطلوب دانست وگفت: این چنین عمل های جراحی تاکنون فقط در مراکز درمانی فوق تخصصی جراحی کودکان انجام می شد وی در پایان گفت هم اکنون نوزاد با حال عمومی مطلوب به دلیل نارس بودن در بخش nicuمرکز آموزشی درمانی لارستان تحت مراقبتهای ویژه می باشد.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین