جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ساخت 140واحد مسکونی خیرساز در لارستان

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس گفت: ساخت  ۱۴۰ واحد خیرساز در لارستان بخشی از فعالیت های این انجمن بوده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا، عباس…

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس گفت: ساخت  ۱۴۰ واحد خیرساز در لارستان بخشی از فعالیت های این انجمن بوده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا، عباس خالقداری، ‌ با بیان اینكه هم اینک حدود ۵۲۶ واحد مسکونی خیرساز در نقاط مختلف استان، مراحل ساخت را طی می‌کند، گفت: این انجمن با بهره‌گیری از فرصت‌های خیرخواهانه برای تأمین مسکن نیازمندان ایجاد شده است.  وی افزود: اکنون ۶۶ واحد مسکونی در کازرون، ۶۰ واحد مسکونی در لامرد، ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرستان نیریز، ۱۰۰ واحد در شهرستان خرمبید و ۱۵۰ واحد مسکونی در شیراز با مشارکت خیرین در حال احداث است.

خالقداری یکی دیگر از اقدامات این انجمن را پیگیری احداث واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول اعلام و اضافه کرد: احداث مسکن برای این خانواده‌ها، در راستای سیاست‌های حمایتی دولت است و کمیته‌ای متشکل از بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین در آن مشارکت دارند.

وی، سهیمه استان فارس در مناطق شهری برای احداث واحدهای مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول را ۵۸۲ واحد اعلام كرد و گفت: در حال حاضر در این استان احداث ۳۹۳ واحد در حال ساخت است.  مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: تاکنون ۱۴۶ واحد ساخته و واگذار شده و ۱۴۲ قطعه زمین برای تداوم ساخت واحدها تملک شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو عضو معلول برای تداوم ساخت واحدها اعطا شده است، گفت: بنیاد مسکن نیز ۱۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به این خانواده‌ها تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس با بیان اینکه این انجمن در سطح کشور پیشتاز احداث واحدهای خیرساز است، گفت: احداث ۷۲۰ واحد مسکونی در شیراز، ۱۴۲ واحد در شهر صدرا، ۱۴۰ واحد در لارستان ، ۳۶ واحد در سروستان، ۴۰ واحد در داراب، ۲۸ واحد در خرمبید و ۳۴ واحد در نیریز، بخشی از اقدامات انجام شده این انجمن بوده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین