جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ویژه برنامه «نوروزگاه» در هرمود عباسی برگزار می شود

هرمود عباسی با جشنواره بومی محلی تحت عنوان «نوروزگاه» به پیشواز بهار می‌رود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان دهیار هرمود عباسی  با اشاره…

هرمود عباسی با جشنواره بومی محلی تحت عنوان «نوروزگاه» به پیشواز بهار می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان دهیار هرمود عباسی  با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه های متنوع و جذاب به منظور اشتغالزایی اهالی روستاهای منطقه و جذب گردشگران بیشتر به شهرستان «طرح نوروزگاه» در هرمود عباسی دروازه جنوبی استان فارس کهن و شهرستان لارستان بزرگ  برگزار می شود، اعلام کرد: برای پاسداشت نوروز طرح «نوروزگاه‌» در هرمود عباسی با همکاری شورا، دهیاری ، رابط بانوان و همچنین اهالی محترم روستا برپا می‌شود و با اجرای برنامه‌های متنوع به پیشواز این عید باستانی می‌رویم.

دلشاداظهار کرد:۲۰غرفه صنایع دستی در این روستا دایر خواهد شد که از بیست نهم اسفند ماه شروع و مراسم افتتاحیه رسمی نوروزگاه روز پنجشنبه یکم فروردین ۹۸ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر برنامه های خود را برپا میدارد و تا پایان روز دوازدهم فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اهم برنامه های اجرایی در این نوروزگاه شامل اجرای گروهی ساز و نقاره، مراسم سنتی نوروزی، برپایی سفره هفت‌سین ، غذاهای محلی و نصب سیاه چادر (نمایش فرهنگ و پوشش زنان روستای هرمود)خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین