سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهدای 29سری جهیزیه به زوج های جوان در لارستان+تصاویر

۲۹ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با همکاری اداره بهزیستی به زوج های جوان در لارستان اهداء شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، مراسم اهدای ۲۹ سری…

۲۹ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با همکاری اداره بهزیستی به زوج های جوان در لارستان اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، مراسم اهدای ۲۹ سری جهیزیه به زوج های جوان که توسط معاونت محرومیت زدایی حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس و با همکاری سازمان بهزیستی تهیه شده بود صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان، خیرین، خانواده ها و نوعروسان مددجوی اداره بهزیستی  در لارستان برگزار شد.

این جهزیه ها که شامل یخچال،اجاق گاز،تلویزیون،فرش،جاروبرقی و لباسشویی ایرانی است در قالب طرح ازدواج آسان به ۲۹  نوعروس مددجوی اداره ی بهزیستی لارستان اهدا گردید.

سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: طرح ازدواج آسان که در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار گرفته است همت خود را برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری و تعامل با این نهادها گمارده است که در گام اول خود در استان فارس هزار سری جهیزیه توسط معاونت محرومیت زدایی قرارگاه اجتماعی حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس به زوج های جوان تعلق گرفت و امروز شاهد اهدای ۲۹ سری از این جهیزیه ها به نوعروسان لارستانی با همکاری بسیج سازندگی و اداره بهزیستی شهرستان لاستان هستیم و امیدواریم این طرح در مراحل بعدی خود با حمایت خیرین و همکاری دستگاه های حمایتی و اجرایی بتواند از کمیت و کیفیت بهتری برخوردار شود.

فرمانده سپاه لارستان در ادامه هدف از این حرکت ارزشی و زیبا را ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان دانست و خاطرنشان کرد: غیر از این ۲۹ سری، چندی پیش سپاه ناحیه لارستان در اقدامی خودجوش و با حمایت و کمک خیرین و مردم نیک اندیش لارستان توانست ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا کند.

در ادامه بال افکن رئیس اداره بهزیستی لارستان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه سپاه در محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان با اشاره به تفاهم نامه ای که بین سپاه و سازمان بهزیستی امضا شده است تصریح کرد: اداره بهزیستی لارستان از این پس نیز آماده تعامل و همکاری با مجموعه سپاه می باشد و از هیچ تلاشی برای تحقق این هدف ارزشی و والا دریغ نخواهد کرد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین