شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری همایش تجلیل ازهمیاران برگزیده برق لارستان+تصاویر

همایش تجلیل از همیاران برگزیده برق لارستان برگزار شد. در همایشی با حضور حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار، رستمی رئیس دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان فارس،…

همایش تجلیل از همیاران برگزیده برق لارستان برگزار شد.

در همایشی با حضور حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار، رستمی رئیس دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان فارس، پیروز بخشدار مرکزی لارستان، معاونین مدیریت آموزش وپرورش لارستان، رئیس و تعدادی ازاعضای شورای اسلامی شهر و معاون فرهنگی شهردار لار، زئیس وکارکنان شرکت برق مناطق لارستان، تعدادی از مدیران و مربیان مدارس ابتدایی شهر و روستا از دانش آموزان همیار برق تقدیر شد

به گزارش مبلادلارستان دربخش ابتدایی این همایش مدیر شرکت برق لارستان، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق فارس و امام جمعه لار هرکدام  درسخنانی کوتاه در مورد مصرف بهینه و لزوم توجه به صرفه جویی درمصرف برق خانگی، ادارات و شرکتها بخصوص درساعات اوج مصرف و زمان تعطیلی ادارات، نکاتی را بیان داشته و مردم و مسئولین را به همکاری باشرکت برق، فراخواندند.

در بخش بعدی برنامه از ۲ نفر از آموزش دهندگان همیاران مدارس لارستان تقدیر گردید و به صورت نمادین از ۵ دانش آموز همیار برق با اهدای جوایز تقدیر شده و سایر جوایز همیاران به مدارس ارسال شد.

بخش جذاب همایش نیز، قرعه کشی ۶ دستگاه دوچرخه بود که به ۳ دانش آموز همیار دختر و ۳ دانش آموز همیار پسر از مدارس شهر و روستا که دربرنامه حاضر بودند، تعلق گرفت.

مجری گری این همایش نیز با “مجریان گروه کودک پُمپ گلم شبکه فارس” بود که با اجرای چند شعر ریتمیک و اجرای نمایشهای مرتبط با موضوع برق ،هیجان وشورنشاط خاصی به این برنامه داده بود.

درحاشیه ی همایش، نقاشی دیواری تعدادی ازدانش آموازان نیز درمعرض دیدعموم قرار داشت.

    

خبرنگار: عشرت جهاندیده

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین