پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی پروژه های منابع طبیعی در بخش صحرای باغ لارستان

پروژه هاي عمراني، منابع طبيعي و آبخيزداري بخش صحراي باغ لارستان بررسی شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، به گفته بخشدار صحراي باغ با حضور…

پروژه هاي عمراني، منابع طبيعي و آبخيزداري بخش صحراي باغ لارستان بررسی شد.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، به گفته بخشدار صحراي باغ با حضور مهندس طاهري معاونت برنامه ريزي و توسعه منابع فرمانداري ويژه لارستان و بازديد ميداني از برخي پروژه هاي عمراني در سطح بخش و عمادشهر مركز بخش مسايل مهم در حوزه هاي منابع طبيعي و آبخيزداري،طرحهاي هادي روستايي،آبرساني به روستاها و راه و شهرسازي موردبررسي قرار گرفت.

در اين بازديد روساي بنياد مسكن, امور آب، راه وشهرسازي، آبفاي روستايي و كارشناسان منابع طبيعي همراه با مسؤلين داخلي بخش از نزديك موارد مطرح را بازديد و جلساتي نيز در جهت رفع موانع و برنامه ريزي آنها در محل برگزار گرديد.

بنا بر اظهارات بخشدار صحراي باغ اهم موارد بررسی شده در خصوص سدها و بندهاي خاكي احراء شده در محدوده هرمود توسط فرد خير ،وضعيت طرح هادي روستاهاي هرمود ،حسين آباد ،كارگاه و تل كشي بررسي باسازي و احداث گوراب و سد رسوب گير تنگ قلات عمادشهر بررسي طرحهاي شهري شهرداري عمادشهر و وضعيت راه هاي روستاي استاس و چاه ريگي و همچنين جاده صحراي باغ بوده است.

دلاور بخشدار صحراي باغ از طرحهاي سرمايه گذاري و حمايت دولت و دستگاههاي دولتي در شهرستان دربخش اشاره و تاكيد داشت: همه اين موارد بصورت ميداني و حضور مسؤلين ذيربط در سفرهاي آتي به بخش پي گيري خواهد شد.

خبرنگار: محمد    دوزنده

انتهای پیام/ ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین