جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کارگران در شکل گیری، تثبیت و تداوم انقلاب، نقش اساسی داشته و دارند

فرماندار ویژه لارستان، کارگران را عامل مهمی در چرخه توسعه، تولید و سرمایه‌گذاری در کشور دانست و گفت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران می‌چرخد. به گزارش ميلاد لارستان به…

فرماندار ویژه لارستان، کارگران را عامل مهمی در چرخه توسعه، تولید و سرمایه‌گذاری در کشور دانست و گفت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران می‌چرخد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع تعدادی از کارگران این شهرستان كه روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان و جمعی ازمدیران عامل شرکت تعاونی‌های مسکن شهرستان نیز حضور داشتند ضمن تبریک هفته کار و کارگری در سخنانی اظهار داشت: خدا را شکر امروزه می بینیم که رشد و توسعه در تمامی عرصه های اقتصادی و تولیدی جامعه ما نشأت گرفته از عملکرد و رفتارکارگران عزیز است. اگر سیر تحول جوامع بشری از ابتدا در نظر بگیریم، مشاهده می کنیم که شروع تحرک، پویایی ، رونق و توسعه جوامع بشری با دستان توانمند کارگران شکل گرفته است و در حال حاضر نیز اگر از مرحله سنتی وارد مرحله صنعتی و نهایتاً دانش و فناوری نوین امروزی شده ایم، باز هم می‌بینیم که تمامی این مراحل بر اساس تجربیات و انگیزه ها و توانمندی ها و حرکات و پویایی قشر عظیم کارگران بوده است.

حسنی با بیان اینکه کارگران از سال ۵۷ در شکل گیری انقلاب نقش اساسی و حیاتی و تاثیرگذار را ایفا کرده اند و حتی قبل از پیروزی انقلاب هم کارگران انسجام یافته در شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی حماسه آفریده اند؛ تاکید کرد: اگر حضور منسجم کارگران در صحنه انقلاب نبود مطمئنا رژیم طاغوت به اضمحلال نمی‌رفت.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: اگر مقام معظم رهبری  به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید بیانات ارزشمندی را ایراد و توصیه هایی را می نمایند یقیناً توجه‌شان به قشر کارگر و امیدشان به فعالیتها و عملکرد خوب کارگران در کشور است، بنابراین نقش محوری در عرصه اقتصاد سالم، فرهنگ سازی، اخلاق حسنه در جامعه و در یک معیشت سالم  را کارگران دارند.

حسنی در پایان به تشکیل تشکل های کارگری در جامعه اشاره کرد وخاطرنشان کرد: این تشکل ها می توانند مشکلات کارگران را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش کنند.

 پیش از این نیز محمد حسن قوامی دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات لارستان، مهدی قاسمی معاون اداره کل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان و ماه منیر پیشداد دبیر اجرایی اتحادیه زنان کارگر شهرستان مطالب و برنامه های هفته کار و کارگری را بیان کردند و تعدادي از کارگران نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

 در پایان نیز از جمعی از بانوان کارگر نمونه شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کارگران در شکل گیری، تثبیت و تداوم انقلاب، نقش اساسی داشته و دارند”

  1. سعید گفت:

    ما هرچی که میفهمیم از کارگر کسی تشکر نمیکنن فقط کارمند کارگر همیشه دور زده. شده و باید همیشه بفکر کار باشه که فقط خرجی برای. زندگی داشته باشن اگر هیچ امتیازی برای کارگر نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین