سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

همکاری‌های اقتصادی میان کشور قطر و استان فارس امنیت مشترک به وجود می‌آورد

استاندار فارس گفت: توسعه همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میان کشور قطر و استان فارس امنیت مشترک را به وجود می‌آورد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم…

استاندار فارس گفت: توسعه همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میان کشور قطر و استان فارس امنیت مشترک را به وجود می‌آورد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم عنایت‌الله رحیمی در دیدار رئیس دفتر امیر قطر اظهار داشت: توسعه همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور قطر و استان فارس امنیت مشترک را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه مردم فارس با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباطات و اشتراکات فرهنگی دیرینه‌ای دارند، افزود: فارس شناسنامه و نمونه کوچک ایران محسوب می‌شود و ارتباط هر کشوری با این استان به منزله ارتباط با کل کشور است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مردم این استان و کشور قطر دارای اشتراکات دینی و فرهنگی هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار است.

وی ادامه داد: ایران در تاریخ ۲۰۰ سال گذشته خود هیچگاه به کشوری تجاوز نظامی و تعرض نکرده است و تنها در اندیشه حفظ امنیت خود و همسایگان‌مان هستیم.

استاندار فارس با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این استان در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری وجود دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه‌گذاری را تامین می‌کند و شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار امیدواری کرد در آینده با سفرهای رسمی هیئت‌های ایرانی و قطری زمینه سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌تری فراهم شود.

رئیس دفتر امیر قطر نیز در این دیدار با بیان این که ارتباط مردم قطر و فارس از گذشته مستحکم بوده است، افزود: امنیت سرمایه‌گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل برطرف شدن است.

شیخ راشد الدوسری با تاکید بر این که حمایت جمهوری اسلامی ایران از قطر در شرایط سخت هرگز از نظر مسئولان و مردم قطر فراموش نمی‌شود گفت: آماده گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی با استان فارس هستیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین