یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جویمی ها منتظر اقدام فرماندار لارستان در راستای حل مشکلات

اولین جلسه شورای اداری بخش جویم در سال ۹۸ با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین  در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بخش جویم…

اولین جلسه شورای اداری بخش جویم در سال ۹۸ با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین  در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بخش جویم برگزار گردیده و مشکلات مختلف با نماینده عالی دولت در لارستان مورد بحث قرار گرفت.

در ابتدای جلسه حجة الاسلام احمدی امام جمعه جویم در سخنانی مشکلات بخش کهن جویم را مطرح و اظهار داشت:  یکی از مشکلات اصلی این بخش تاخیر در احداث بیمارستان می باشد که به یک معضل تبدیل شده،پس بایستی با همت و توجه خاص مسئولین مربوطه پیگیری گردد و تنها راه برون رفت از مشکلات،تعامل بین مسئولین و ادارات می باشد.

داود شفیعی بخشدار جویم و یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی  جویم نیز در خصوص مشکلات آب شرب روستاها، معادن سنگ و اشتغالزایی،‌ تجهیزات ورزشی و زمین چمن ورزشگاه جویم،میراث فرهنگی،بیمارستان،ایجاد شهرک صنعتی،روشنایی،مرمت و تکمیل گلزار شهدا و شهدای گمنام شهر جویم،پیگیری اسناد اراضی،واگذاری زمین به جوانان و رودخانه های فصلی)، مسائلی را مطرح نمودند.

 

مسئول درمانگاه جویم نیز در خصوص مشکلات تجهیزات درمانی و نبودجایگاه فرود اورژانس هوایی مباحثی را مطرح نموده و  رئیس آموزش و پرورش جویم نیز مسئله سالن های ورزشی فرهنگیان را مورد بحث قرار دادند. جمعی از دهیاران و شوراهای روستاهای بخش نیز،مباحثی همچون لزوم احداث مجتمع دامی در روستاها جهت اشتغال،آب شرب و مشاغل خانگی را مطرح نمودند.

سپس،جلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تشکر از مسئولین به ویژه امام جمعه،شورای اسلامی شهر،دهیاران و شوراهای روستایی به جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهر و بخش با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بیان داشت: واقعیت امر این است که اعتبارات ما یک حد و مرز و محدودیت هایی دارد،بنابراین پروژه هایی که در شهرستان قابل پیگیری است قطعا بررسی خواهد شد و تا جایی که بتوانیم دست از تلاش و پیگیری برنخواهیم داشت و بایستی سیستم چنان طراحی داشته باشد تا در راستای وضعیت معیشتی مردم،دستگاههای حمایتی و خدماتی تقویت گردد.

 

وی در ادامه افزود: بایستی موضوعات مطرح شده و نیازها به صورت دسته بندی و در کنار آن بر اساس اولویت پیگیری که پیشنهاد می شود از طریق بخشداری و برگزاری جلسات با وجود دستگاه های اداری و حضور در بخش، هماهنگی صورت گیرد و مباحثی که باید از طریق استان پیگیری شود نیز طی مکاتبه با معاونت عمرانی و یا شخص استاندار انجام پذیرد.د

ر بحث صندوق توسعه ارزی و اشتغالزایی نیز با توجه به فرصت ها و پتانسیل هایی که وجود دارد بایستی از اعتبارات و سهم اختصاص یافته در این خصوص استفاده نمود و امیدواریم که در کمترین زمان ممکن مسائل مطرح شده مورد بررسی قرار گیرد و خروجی این جلسه را با سرعت بیشتری نسبت به برنامه های دیگر پیش ببریم.

لازم به ذکر است فرماندار ویژه لارستان در پایان این جلسه از مرکز جامع خدمات سلامت جویم بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات درمانی این مرکز قرار گرفت.

*خبرنگار-‌آرزو جهان پیما*

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جویمی ها منتظر اقدام فرماندار لارستان در راستای حل مشکلات”

  1. جویمی گفت:

    هبچ. قولی. جدی. وقابل. اجرا. داده. نشده. است. اصولا. بودجه. وبرنامه ای. وجود. ندارد. که. بشود. بر. اساس. ان. کار. کرد. در. لارستان همه. چشم. ها. متوجه. خیران. ونیکوکاران. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین