جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

نشریه خورشید لارستان تعطیل شد!

مدیرمسئول نشریه خورشید لارستان، با اعلام دلایلی، خبر از توقف انتشار کاغذی این نشریه داد. به گزارش میلاد لارستان، ایوب محمودی با اعلام اینکه علاوه بر عدم حمایت مالی مناسب…

مدیرمسئول نشریه خورشید لارستان، با اعلام دلایلی، خبر از توقف انتشار کاغذی این نشریه داد.

به گزارش میلاد لارستان، ایوب محمودی با اعلام اینکه علاوه بر عدم حمایت مالی مناسب و نبود بودجه مشخص برای ادامه کار، کمبود نیروی انسانی متخصص، عدم استقبال از اشتراک نشریه، عدم همکاری و نبود یک گروه کاری هماهنگ و علاقه مند، مشغله کاری بسیار و انجام تمام فعالیت های مرتبط با نشریه، سایت خور و کانال های خبری خور توسط یک نفر و البته گرانی کاغذ که باعث افزایش هزینه های چاپ شده، از دلایل این تصمیم می باشد.

وی تاکید کرد: تا به امروز بدون هیچ گونه چشمداشت مالی، توانسته با راه اندازی سایت خور، نشریه خورشید و مدیریت اینستاگرام و کانال خبری متعلق به آن به مردم این شهر خدمت کند و جایگاه خور را در شهرستان لارستان، از نظر سواد رسانه ای و آگاهی بخشی مردم ارتقا بخشد.

سردبیر نشریه خورشید البته اعلام کرد انتشار نشریه به صورت PDF و توزیع رایگان آن در صورت لزوم ادامه خواهد یافت اما فعلا امکان انتشار نشریه به صورت کاغذی وجود ندارد.

نشریه خورشید لارستان که دوسال پیش کار خود را آغاز کرده تا به امروز یازده شماره از آن منتشر شده اما عمر آن به شماره دوازدهم نرسید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین