شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

پروانه انتشار هفته نامه پیام اوز صادر شد

میلاد لارستان: هیئت نظارت بر مطبوعات پروانه انتشار هفته نامه پیام اوز با گستره استانی و به شماره ثبت ۷۷۵۸۲ به نام ابراهیم احمدی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه صادرکرد.

هیئت نظارت بر مطبوعات پروانه انتشار هفته نامه پیام اوز با گستره استانی و به شماره ثبت ۷۷۵۸۲ به نام ابراهیم احمدی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه صادرکرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در جلسه ای که با حضور جمعی از علاقه مندان به امور رسانه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی اندیشه اوز برگزار شد، ابراهیم احمدی مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی اوز امروز و هفته نامه پیام  اوزتوضیحاتی در مورد پیگیری و صدور پروانه انتشار پایگاه اوز امروز و هفته نامه پیام اوز داد.

احمدی ارکان هفته نامه پیام اوز را شامل: مدیر مسئول و صاحب امتیاز، شورای سیاستگذاری، سردبیر، دبیران سرویس های مختلف و کارکنان اعلام کرد.

مدیر مسئول هفته نامه پیام اوز دهه دوم تیرماه سال جاری را زمان انتشار اولین شماره این نشریه اعلام کرد و افزود: اخبار به روز و از طریق پایگاه اطلاع رسانی اوز امروز متشر می شود و در نشریه به قالب های نوشتاری پرداخته می شود.

در ادامه در مورد سرویس های پیشنهادی نشریه شامل: خبر و تحلیل خبر، جامعه، اجتماعی، آموزشی، سلامت، روستاها، گزارش، مصاحبه، محیط زیست و گردشگری، فرهنگ و هنر، پیام شهروند، ورزش و سلامت، شعر و ادب، کاریکاتور، زبان محلی، جدول، طنز، پرونده و عکس توضیحاتی داد و از حضار تقاضا کرد در فرم توزیع شده علاقه مندی خود را به فعالیت در زمینه ای که تمایل دارند اعلام کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اوز امروز

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین