جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

عملیات سنگ فرش ضلع غربی بازار قیصریه لارستان آغاز شد+عکس

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان از آغاز عملیات سنگ فرش ضلع غربی بازار قیصریه شهر لار با نظارت اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد. سیما علویه در گفت…

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان از آغاز عملیات سنگ فرش ضلع غربی بازار قیصریه شهر لار با نظارت اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

سیما علویه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه عملیات سنگ فرش ضلع غربی بازار قیصریه شهر لار آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با نظارت میراث فزهنگی از طرف اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بنا به اعلام معاون اداره کل راه و شهرسازی لارستان برای اجرای این پروژه ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برآورد شده است، افزود: طرح بهسازی توسط میراث فرهنگی مصوب و توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان با همکاری شهرداری لار به اجرا در آمده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان با بیان اینکه پروژه بهسازی فضای اطراف بازار قیصریه ۴ الی ۵ سال پیش مصوب شده است، تصریح کرد: در جلسه ستاد توسعه شهری که با حضور میراث فرهنگی، شهرداری، راه و شهرسازی در فرمانداری لارستان تشکیل شد، مصوب شده است تا سر در شمالی بازار قیصریه شهر لار تعمیر و مرمت شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه لارستان این آمادگی وجود دارد تا با کمک نهضت مردمی احیاء برکه ها، نسبت به بهسازی آب انبار «آب فروشان» اقدام کرد.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین