چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار رمضانی فعالان فرهنگی با آیت الله نسابه

جمعی از اعضای کانون فرهنگی- هنری شهید شاکری با آیت الله نسابه دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از سرویس صدای فارس، شامگاه چهارشنبه، یکم خردادماه ۱۳۹۸ دیدار…

جمعی از اعضای کانون فرهنگی- هنری شهید شاکری با آیت الله نسابه دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از سرویس صدای فارس، شامگاه چهارشنبه، یکم خردادماه ۱۳۹۸ دیدار رمضانی مجموعه کانون فرهنگی و هنری شهید اسماعیل شاکری لارستان و کانون قرآنی شهید نصیری لاری با حضرت آیت الله نسابه دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های کانون به ویژه در مورد برنامه بیوت قرآنی ” جلسات هر ساله ی قرآنی در خانه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ” ارائه شد، که یازده سال متوالی هست که همچنان تداوم دارد.

این دیدار که با مشارکت جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی و هنری، قرآنی در شب هفدهم ماه مبارک رمضان صورت گرفته، حضرت آیت الله نسابه به اهمیت توجه به قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام که دو ثقل اکبر هستند تاکید کردندو یادآور شدند که پاداش حقیقی قرآن بر اساس روایات به میزان تعقل در قرآن کریم می باشد.

در این دیدار صمیمی حضرت آیت الله نسابه در پاسخ به سوالی از چگونگی جذب مخاطبین جوان و نوجوانان در عرصه ی دین و مذهب با توجه به هجمه ی فرهنگی غرب تاکید کردند، که بخشی از آن که به عهده ماست باید با روش های جذب روان شناسانه و عالمانه پیگیری نمود و بخش دیگر به عملکرد کارگزاران نظام مربوط می شود، باید با عملکرد خوب به سمت مذهب دعوت کرد نه با زبان ارائه و مطرح کرد.

حضرت آیت الله نسابه در پایان این دیدار با اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید اسماعیل شاکری و کانون قرآنی شهید نصیری لاری، برای همه ی جوانان و نوجوانان آرزوی سلامتی و سربلندی از خداوند متعال خواستار شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین