جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۱۹ کیلومتر از راه لار- بندرعباس برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفت

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از انجام تشریفات مناقصه در محور لار- بندرعباس حدفاصل خروجی لطیفی تا پاسگاه چهار برکه خبرداد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از انجام تشریفات مناقصه در محور لار- بندرعباس حدفاصل خروجی لطیفی تا پاسگاه چهار برکه خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا باقری فرد بیان اینکه این محور یکی از ۱۰ محور اصلی و ترانزیتی حمل کالا و بار از جنوبی‌ترین نقطه کشور به مرکز و شمال ایران است، تصریح کرد: شهرستان لارستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود جاده شیراز-جهرم-لار-بندرعباس، نقطه اتصال استان‌های فارس و هرمزگان محسوب می‌شود که به همین دلیل این مسیر یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است.

وی ادامه داد : پس از بروزرسانی مطالعات و برآورد ۱۹ کیلومتر محور لار – بندرعباس از سوی این اداره کل و پیگیری های موثر نماینده مردم شریف شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ، جلسات متعدد در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار گردید و پس از آن مجوز انتخاب پیمانکار صادر شد .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان افزود: آگهی انجام مناقصه انتخاب پیمانکار ۱۹ کیلومتر محور لار- بندرعباس در روزنامه رسمی و سامانه ستاد ایران درج شده است و پس از انجام فرایند مناقصه ، پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۱۹ کیلومتر از راه لار- بندرعباس برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفت”

  1. ناشناس گفت:

    یعنی چه تیتر زدین ۱۹ کیلومتر دیگر؟!!! مگه تا حالا این مسیر از خروجی لطیفی چقدرش دوبانده بوده؟ این چندکیلومتر که ماههاست زیر سازی شده….متاسفم برای این مدیرکل در زمان ایشون در جاده های حوزه لارستان هیچ اقدام چشمگیری نشده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین