جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ندای “الغوث الغوث” بيرمها در دومين شب قدر

مردم موحد و مومن شهر بیرم با حضور در اماکن مذهبی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند….

مردم موحد و مومن شهر بیرم با حضور در اماکن مذهبی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند.

 به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بيرم مردم موحد و مومن شهر بیرم از شامگاه دوشنبه  در حالی که در یک دست قرآن کریم و در دست دیگر مفاتیح الجنان داشتند در اماکن مذهبی حاضر شده و تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند.

مساجد و اماکن مذهبی شاخص و آشنای شهر بیرم از قبیل مساجد  ،امام خمینی ،جامع، امام سجاد ، اما م علی (ع) ،صاحب الزمان (عج)،ملا، جماران،مهديه، بيت العباس، امام حسن مجتبي،و… پذیرای مردم مومن و ولایتمداری بودند که با کمال خضوع و خشوع در مقابل معبود خود به عبادت و بندگی پرداختند.

این مراسم با قرائت قرآن و دعای پرفیض جوشن کبیر آغاز شد و شرکت کنندگان با زمزمه اسماء ذات اقدس الهی از پیشگاه خالق بی همتا خواستند تا به برکت این شب مبارک، قلم عفو بر گناهان آنان بکشد.

شب گذشته دومين  لیالی قدر مداحان  خاندان عصمت و طهارت(ع)وسخنرانان اشعار و مرثیه هایی در غم شهادت علی مرتضی (ع) اولین امام شیعیان جهان قرائت کردند و اشک ها بر گونه های پیروان آن حضرت جاری شد. در آخر مراسم برنامه  قرآن به سر برگزار شد.

بر اساس روایت ها و احادیث ائمه اطهار(ع) شب بيست ويكم  ماه مبارک رمضان همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) دومين شب قدر است و اقامه نماز قضا، قرائت دعای مجیر و جوشن کبیر مهمترین اعمال این شب است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین